mijn jongste dochter van 1,5 word vaak savonds even wakker en ik ga dan even naar boven met haar knuffelen.. ze hangt dan lekker tegen me aan helemaal ontspannen en maakt van die knorgeluidjes en slaapt dan half verder op mijn schouder soms brabbelt ze nog wat en kijkt me dan even aan en glimlacht dan naar me... ik smelt altijd op die momenten en voel me dan zooooo gelukkig dat ik 2 van die prachtdochters heb!!! nu slaapt ze weer lekker verder...
Oh zo lekker is dat!!! Mijn 2 bengeltjes slapen op dit moment ook zo slecht ( vannacht gelukkig doorgeslapen). als ze wakker worden en zijn verdrietig dan haal ik ze vaak naar beneden omdat ze dan sneller rustiger worden. Zo lekker dan 2 van die kleine moppies die lekker tegen je aan knuffelen.
Mijn dochtertje is nu nog maar 10 weken, dus het is nu ook lekker knuffelen geblazen, maar het lijkt me ook heerlijk als ze het knuffelen bewust doen! Heerlijk!!!!
Helemaal mee eens. Helaas vinden die ukkies het (overdag) al gauw wél te lang duren. Dus inderdaad, fijn van genieten 's avonds en 's nachts!