Wat op de pannenkoek

Discussie in 'Voeding' gestart door Diesel82, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hoi Dames,

Wij gaan vanavond pannenkoeken eten en nu vroeg ik me af wat jullie er allemaal op doen voor jullie kindjes maar ook voor jullie zelf?

Bedankt alvast!

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Voor Sil doen we er appelmoes (zonder toegevoegde suiker) of light jam op. Vindt ie heerlijk!

Wij zelf: stroop, suiker met kaneel, soms sla/salade, en soms bak ik pannenkoeken met rozijnen (die lust Sil ook graag). Sowieso bak ik altijd een paar pannenkoeken met spek. Die blijven het lekkerst :)

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hier sneeuw :) (poedersuiker) appelstroop , jam
    en toen mn kindjes nog jong waren deed ik wel s fruithap op zn pannekoek of geraspteappel met krentjes en kaneel

4. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Kaas met olijven of stukjes augurk en of mayo (ja ik weet het hele gekke combi, maar wel lekker), appelstroop, honing, en dan is zoonlief wel weer zat! :D
    Voor mezelf ook bovengenoemde, maar ook stroop, poedersuiker en chocopasta. Dit geef ik nog niet aan mijn zoontje.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh ja, appelstroop! Dat doen we ook voor Sil wel idd.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hmm, lekker, pannekoeken! Onze meid heeft ze nog niet gegeten, maar

Light jam, ik hoop zonder zoetstoffen? Want zoetstoffen zijn niet goed voor kleine kinderen he! Maar bijvoorbeeld van de natuurwinkel, zonnatura enzo is hardstikke prima, maar toegevoegde aspartaam enzo kan je beter niet aan een klein kind geven.

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hero Delight jam
    Is minder suiker dan gewone jam en zonder zoetstoffen.
    Appelstroop
    poedersuiker

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ suusjeuh: meer anti-aspartaam en soortgelijke stoffen dan ik zul je bijna niemand vinden, dus uiteraard zonder die zooi ;)

9. Maia

Maia Niet meer actief

hier gewoon lekker stroop en poedersuiker :) is groot feest.

10. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Kaas :p jamjam.

En idd poedersuiker of jam of appelstroop.
    Of eens banaan doen erbij.Ook erg lekker al zeg ik het zelf :p

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier eet ze ze kaal of met appelstroop. Ze is er hier gek op en eet er 2-3 per keer.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    hier eet ze ze meestal met stroop of met chocopasta :) of met appel/banaan (meegebakken)

zelf met spek (meegebakken)/kaas(meegebakken)/ananas(meegebakken/stroop/suiker

13. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind zelf een spekpannenkoek met stroop het állerlekkerst. Maar suiker+kaneel (gelijke verhouding door elkaar roeren) vind ik ook heerlijk op een naturel pannenkoek. Of een kaaspannenkoek. Of schijfjes appel.

Zoonlief wil meestal poedersuiker of honing. Dochter krijgt meestal honing of appelstroop.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn dochter eet meestal een pannenkoek met appeltjes of verschillende groentes en kaas eroverheen. (paprika, ui, champignons)

Deel Deze Pagina