diarree virus

Discussion in 'Baby en dreumes' started by xenas81, Feb 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik heb gisteren met mijn zoontje bij de eerste hulp gezeten. Nadat hij al bijna 2 weken diarree had. Hij had geen last van uitdrogings verschijnselen..plaste nog goed, en had tranen bij het huilen. Toch vertrouwde ik het niet.. en heb de HAP gebelt.

Zij wouden toch even dat ik langs kwam.. na grondig onderzoek door de arts blijkt dat er niks aan de hand is. Maar dat er een diarree virus (zonder naam) voor babytjes heerst.

Bij de meeste babytjes is het binnen paar dagen over, bij Jesse duurt het wat langer!

Maar dan weten jullie dat het heerst!

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    We hebben hem ook gehad hier op bezoek 3 weken geleden. Zeer hardnekkig idd! En er zijn er al velen geweest die het hebben gehad. Arme kleintjes!

3. Yep, hier issie ook langs geweest... Zielig hoor voor die kleintjes.

4. HammyQ

HammyQ Actief lid

Jun 8, 2007
    115
    0
    0
    Hier ook geweest met zelfs anderhalve week later nog een toegift :(.

Gelukkig gaat het hier allemaal weer beter, drinkt weer goed en ons mopje komt weer aan.

Zoveel mogelijk proberen schoon te werken. Als je een luier verschoond hebt en er zit maar ietsje op de kleertjes of aankleedkussen, gelijk alles in de was en je handen goed ontsmetten.

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Sharon heeft het nu ook, gisteren was het wel heel erg, maar vandaag gaat het een stuk beter, ik geef haar tissen de voedingen door iets extra water om te voorkomen dat ze erg veel vocht kwijt raakt...

6. zolang ze nog plassen en huilen met tranen is er nog geen reden tot paniek....

7. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mee eens, alleen had ze hier gisteren 6 (!) poepluiers... :(, arm meisje.... maar het komt wel weer goed ;)

8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier ook al gehad en kyana had zelf een dag met 15 poepluiers...
    kon geen poep meer zien! :)

en nu mijn vriend die aan de poep is! hahahaha
    maar ben blijd atik die niet hoef te zien!

9. Haha.. hier ook manlief en dochter aan de schijt! En aan de spuug. Gaat ook wel weer over inderdaad. Alleen jammer dat Fenna het combineert met een sprongetje.. ach ja hebben we straks de hele handel weer gehad haha

10. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, hier manlief ook, getverdemme, ik weet hoe het is, heb het zelf ook net gehad, mar ik moet binnenkort echt het huis luchten, gatverdamme, alles stinkt hier, hahahahaha

11. haha lekker he die luchtjes!

Ik had ook bijna 10 luiers op een dag! Vol met diarree.. echt zielig.. en zijn billetjes wren roooood.. en allemaal pukkeltjes.. en zodra ik het in wou smeren en met mijn vinger bij zijn billen kwam, liep de diarree er zo weer uit! Echt sneu!

12. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh Xenas, wat zielig! (Ik vond 6 poepluiers al veel, maar als ik het hier lees valt het nog wel mee!) Sharon heeft gelukkig geen rode billetjes.... geef jij ook extra water tussendoor? Sharon slaapt nu ook heel veel, is dat bij jullie ook zo? Ik twijfel of ik morgen de HA moet bellen namelijk....

13. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    aah wat zielig beterschap voor jullie kleintjes!

14. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier ook veel slapen
    en flink rode billen maarik heb het wonder middel gevonden
    zinkzalf van dr swaab

15. Wat bij Niels hielp tegen rode billetjes was maizena, had de tip van deze pagina (vond het een beetje apart, maar als je alles geprobeerd hebt en niets helpt dan moet je toch wat...) en binnen een dag waren de rode billetjes verdwenen!

16. Goeie tip!

Gelukkig zijn de billetjes nu wat minder rood!

Share This Page