's Nachts geen deken = trappelzak?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Marlous, Feb 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlous

Marlous Niet meer actief

Sinds een paar dagen schopt Eva in d'r slaap al haar dekens weg en wordt ze hartstikke koud. Kan ik haar al in zo'n zak te slapen leggen of is ze daar nog te jong voor? En dat is dan toch best warm, kleertjes+zak+deken?

2. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

Nov 2, 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hoor dat kan. Bij de Hema heb je slaapzakken vanaf maat 50. Je kunt dan kiezen voor een dikke winterzak of een dunne zomerzak. En dan eventueel nog de dekentjes eroverheen. Is even uitproberen denk ik.

3. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Jesse slaapt ook in een slaapzak van de Hema en we doen daar nog een lakentje en enkele deken over maar houden de kleertjes erg luchtig ( romper zonder mouwen met een dunnen pyama erover)
    Jesse trapt ook de dekens weg in zijn slaap...

4. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Marlous,

Je kindje kan al vanaf het begin in een slaapzak. Waar je echter heel erg goed naar moet kijken is of het gat om het nekje niet te groot is. babietje kunnen in hun slaap dan in de slaapzak terecht komen en stikken. Hema heeft goeie slaapzakken en Prenatal ook, maar ondanks dat toch even voor de zekerheid kijken hoor!

Liefs, Daphne

5. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Cailan slaapt ook in een slaapzak+ deken.

Hij heeft dan idd wel een luchtige pyama aan. Hij slaapt zo gewoon het lekkerst, als hij het te koud heeft is ie zó wakker.

We hebben verschillende slaapzakken (winter& zomer) dan kunnen we het een beetje aanpassen aan de temp buiten.

Overigens heb je ook slaapzakken met lange mouwen die zijn extra warm en dan heb je volgens mij geen deken meer nodig.

Share This Page