Me vriend en ik zijn 1.5 jaar samen en ondertussen zijn we in ronde 5.. 3 aug 08 28 dgn 6 sep 08 32 dgn 6 okt 31 dgn 8 nov 33 dgn 6 december 28 dgn En deze week mag ik testen op 9 januari dan ben ik 34 dagen ... heb al getest zaterdag 3 jan 09 kon het niet meer houden gewoon negatief(28 dgn) getest op maandagavond 5 januari 09 30 dagen weer negatief pffff gek wordt ik ervan ... heb al 2 dochters van 9 en 13 uit mijn vorige relatie en als het mag lukken dan wordt mijn vriend voor het eerst echt papa. groetjes kleintje
haaaai kleintje73 Ik mag ook 9 januari gaan testen ook ik had al vorige week een test gewaagd maar natuurlijk veelste vroeg en ik zit in dezelfde situatie als jou ik heb namelijk ook al 2 kinderen uit een vorige relatie en mijn vriend zou nu ook voor het eerst papa worden spannend he ik hoop dat je positief gaat testen ik moet me ook errruuug inhouden om niet te testen sucses
Hier hetzelfde verhaal mag ook de 9de testen, heb al 1 dochter uit een eerdere relatie en mijn huidige man zou ook voor het eerst zelf papa worden. Ik heb al een paar keer naar een test zitten staren en het toch nog niet gedaan, maar het wordt deze dagen wel steeds lastiger om het niet te doen. Ik voel van alles, maar weet ook maar al te goed dat je jezelf helemaal gek kunt maken met alles wat je voelt. Wachten is iig ook niet mijn sterkste punt, gelukkig ben ik niet de enige.
hoi meiden ook ik mag vrijdag testen als ik een cycles van 23 dagen aan hou. en inderdaad ik had ook al zaterdag getest ook vet nega. ik heb ook al een zoon uit een eerder huwelijk, dus mijn vriend word dan ook voor het eerst (echt) papa. ik hoop ook dat het deze keer gaat lukken. wel leuk dat we gelijk lopen. het is inderdaad moeilijk om niet te testen, liep vanmiddag weer langs de etos toen had ik het wel even moeilijk maar ja die terleurstelling he. liefs chevy
nou we lopen allemaal gelijk haha grappig wil ik wel van jullie weten wat voor klachten jullie precies hebben ik had vorige week enorme last mijn borsten heb ik normaal een paar dagen voor mijn ms maar nu dus al 2 weken voor mijn ms en puntjes op mijn tepels nu is is de pijn weg maar mijn borsten zitten helemaal onder de blauwe aders gisteren had ik buikkrampjes aan beide kanten onderin en vandaag moet ik heel veel plassen met heel veel witte vloed en witte stukjes in mijn urine (sorry als het vies overkomt) en hoofdpijn vanmorgen was ik even misselijk maar ja ik haal me denk ik van alles in me hoofd hoor hahah ben wel zenuwachtig wat voelen jullie? liefs linda
Pff heerlijk dat ik niet alleen ben.... met zijn allen 9 januari testen spannend. Las dat je al 1 kindje had hoe oud zijn ze? Het is fijn om alle reacties te krijgen en te kunnen geven voel je even niet zo alleen in deze spannende tijd.Weer een dag voorbij..ene jij ook succes hoor... Groetjes kleintje
hoi dank je voor je reactie heerlijk even met elkaar gewoon samen spannend en eng tegelijk. Je hebt ook 2 kids hoe oud zijn ze van jouw? Moeijlijk he niet testen heb al wat testen er tegen aan gegooid, maar ja vandaag heb ik me ingehouden we gaan gewoon vrijdag testen en zo met deze reacties moet dat gaan lukken ..Jij ook heel veel succes enne weer een dag niet ongesteld jippie..succes..
De fabrikanten van de zwangerschapstesten worden rijk van mensen die geen geduld hebben hahaha maar maakt niet uit het is voor een goed doel ..heel veel succes lekker stressen met zijn allen .. groetjes kleintje
1.5 week geleden leken mijn borsten wel pamela anderson als mijn vriend naar keek deed het al zeer, sinds 31 december be ik ziek thuis geen koorts alleen vlagen van misselijkheid, bijna van me stokje af in de douche. Na een paar dagen waren mijn borsten weer normaal zou kunnen dat het met de aankomende ongesteldheid te maken heeft...pff gek wordt ik ervan...ben nu nog steeds niet lekker...bijna een week lamlendig met vlagen....tenzij....
Ik zit er serieus over te denken om straks te testen.... Gewoon zodat ik weet dat het niet zo is.... In de tweede ronde zwanger .... zo mooi is het vast niet. en als ik de streep niet zie... misschien dat ik dan wat meer rust heb.. Froukje
@kleintje73: mijn dochter is eind september al weer 7 geworden. Ik ben nu in ronde 4, nog niet erg lang bezig, maar ja voor mijn gevoel heb ik al 3 jaar een wens voor een tweede, dus dat werkt ook niet echt goed mee, om geduld op te brengen. Hoewel ik natuurlijk wel altijd heel goed besef dat de tijd dat ik bezig ben niets is vergeleken bij heel veel andere dames hier op het forum. Wat betreft mijn klachten, ik heb op 26 dec mijn ei gespot en afgelopen zaterdag (3 jan) 's ochtends een hele erge steek in mijn baarmoeder, daarna had ik echt 1 heel klein beetje bruin bloed nog geen 10 eurocent groot en toen was het weer weg, had toen heel even pijnlijke (.)(.) en sinds diezelfde avond ben ik misselijk en dat wordt erger met de dag, daarnaast heb ik sinds vandaag ook weer heel gevoelige (.)(.) en af en toe hoofdpijn, zat net al weer te denken zal ik morgen testen, maar ik ga nog even volhouden tot woensdag.
Moet nog ff langer als jullie wachten, maar de zenuwen komen alweer.... Is niet goed voor je, dan gaat het juist mis, ben je er teveel mee bezig, bla bla bla.... Ja, ik wil het ook zo graag, dan ben je er ook mee bezig ja... en nu moet ik nog en week wachten, pfff Gheghe... Ik hoop dat we volgende week allemaal een andere banner kunnen plaatsen, ookal heb ik geen verschijnselen zoals ik ze bij jullie lees...
@Lydia: ik had voor afgelopen zaterdag ook nog geen echte verschijnselen en die hoef je ook helemaal niet te hebben, dus ook voor jou kan nhet nog alle kanten op ik zal voor je duimen, voor ons allemaal trouwens
Okay... je hoeft dus niet allerlei kwaaltjes te hebben... fieuw... Gelukkig, hihi! Het is voor mij allemaal nieuw en ook erg spannend! Ik duim ook voor jullie en mezelf natuurlijk. We zijn nu met ronde 7 bezig en het duurt me allemaal al veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang! Toen mijn liet merken dat hij er ook wel "voor wilde gaan" kon mijn dag niet meer stuk -->Na 6 jaar zeuren, Maar dan mag het nu ook wel eens! Hopelijk doen onze duimen hun werk
haaai meiden, haha de verschijnselen worden steeds meer ging gisteren gewoon spontaan janken hihihi en ik voel me gewoon zwanger hoor maar ja me lijf neem denk ik een loopje met me stresskipje om even je vraag te beantwoorden ik heb al 2 knullen van 5 en bijna 9 jaar liefs linda
Vandaag de dokter gebeld voel me o ziek...misselijkheid met vlagen een beetje dunne ontlasting en boven mijn ogen rood en branderig zwak en niet lekker..de dokter zei misschien zwanger vrijdag testen en even terugbellen kan ook een virus zijn het heerst...gek word ik ervan...ben nu bijna een week niet lekker morgen precies een week...oja en sjacherijnig komt erook bij wordt heen en weer geslingerd met me gevoel... groetjes kleintje