Ik wil al graag een banner zetten.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by MvdW, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

....maar ik stop a.s. woensdag met de pil en wordt dan als het goed is maandag de 16e ongi.
    Vanaf dan kan ik mijn banner gaan plaatsen, maar het staat zo leuk in je berichtjes haha.....

* Is het al bijna zover? zucht* ;)

2. gimena

gimena Niet meer actief

dan is het beter om even er meer te wachten tot de 1e dag van de menstruatie door zet!

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja dat begrijp en doe ik ook hoor :D Maar vind het allemaal zo leuk staan bij iedereen....haha.
    Nou ja nog een paar daagjes en dan mag ik ook ;)

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    waarom zou je geen banner kunnen maken? je kan toch gewoon de laaste dag van je ongi invullen? en weet je precies wanneer je het moet worden en dan kan je straks weer opnieuw de banner maken en voor het echie gaan!

5. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oh ja? Is dat niet raar dan? Omdat ik dus nu nog gewoon aan de pil ben?
    Wil niet dat mensen gaan denken, wat raar, ze is nog niet eens gestopt met de pil :)

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    nee hoor vind ik helemaal niet raar en verder ziet niemand toch of je wel of niet aan de pil bent? en als ze er naar vragen dan zeg je gewoon dat je in afwachting bent van je ongi en er dan voor gaat!

Gewoon lekker die banner plaatsen en hopelijk word het gauw een zwangerschaps banner

7. gimena

gimena Niet meer actief

het zo wel kunnen ma geeft hij toch aan dat je woensdag ongesteld moet worden.
    je moet het zelf beslissen ;)
    ik wens je alvast veel geluk toen!
    en hoop dat het snel raak is :D

8. MvdW

MvdW Niet meer actief

Leuk! Bedankt voor je positieve reactie. Ik kijk nog eventjes wat ik ga doen, kan eigenlijk ook wel een weekje wachten... ;)

9. gimena

gimena Niet meer actief

:D geen dank.. :D

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    hij geeft hoe dan ook aan dat je dan ongi moet worden of je nou wel of niet voor zwangerschap bezig bent... maakt helemaal niks uit dus snap niet eens waarom je twijfelt haha.. ik had hem gewoon neergezet.. is wel handig maar goed zelf weten natuurlijk

11. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    gewoon doen!

Share This Page