Nou ik heb weer eens wat vreemds Gisteravond begon mijn ongi, of tenminste dat dacht ik. Maar dat heeft maar een paar uur geduurd, want vanacht en vanochtend was er al niks meer aan de hand. Maar het begon wel zoals normaal altijd, dus gewoon helder rood en de normale beginhoeveelheid. Wie heeft dit ook wel eens gehad? En is dit dan mijn menstruatie wel echt geweest?
Ik heb wel vaker dat ik soms tijdens mijn mestruatie een hele nacht niet bloed of een ander dagdeel.Dan hoef ik gewoon ineens geen tampon meer te gebruiken en dan daarna komt het ineens weer door. Wat je denk ik liever horen wil zijn ervaringen van dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn denk ik Heb je al een testje gedaan?? Want als er nu echt geen bloed meer komt, lijkt me het niet echt tellen als een ongi. Maar zit me trouwens te bedenken dat ik dit wel had 1 maand voordat ik zwanger raakte van mijn dochter. Toen heb ik 1 nacht heel hevige krampen en heftige ongi gehad en daarna was het voorbij. Duurde dus ook maar 1 dag. Die maand erop was ik zwanger. Ze hebben toen trouwens een echo bij 8 weken gemaakt, omdat ze die ene ongi van 1 dag niet vertrouwenden. Maar achteraf bleek ik toen dus nog niet zwanger en is het een echte ongi geweest. Groet Snoozie
Nee nog niet, maar dat komt omdat ik dat nu niet meer zo snel wil doen. Ik ben namelijk een ongeduldig type, en we zijn nu bijna 2 jaar bezig dus dan begrijp je vast wel hoeveel testen er doorheen zijn gegaan Maar ik denk dat ik dat dan morgenochtend maar ga doen... zo spannend...
Ik wou ook niet testen, maar mijn vriend drong me aan, omdat hij het raar vond, normaal 5 dagen ongesteld, en nu even heftig, maar wel over na aantal uur.. Dus voor hem had ik getest, en tjah.. wat ik zelf niet had verwacht, gebeurde .. Hoop dat jou het ook overkomt En dat je baarmoeder zich even aan het schoonmaken was
Spannend meis, kan me wel voorstellen dat je voorzichtig bent met testen. Hoop dat je zwanger bent en anders in elk geval gauw duidelijkheid hebt. wel zo fijn
nou ik had 't ook toen ik zwanger bleek te zijn dus ik hoop voor je dat je morgen een vette positieve test in handen hebt! x
wat spannend zeg!!! het is wel vreemd in elk geval.. ik ben inderdaad altijd wel 5 á 6 dagen ongi en nooit maar 1,... ik duim voor je hoor!!! liefs
Hoi, Ik had het ook op de dag dat mijn ongi moest komen... sávonds naar de wc geweest BLOED!!! daarna helemaal niks meer... ik dacht dus ook dat ik gewoon ongi werd... ook nie bij stil gestaan dat we zwanger konden zijn omdat we in de rustmaanden zaten van IUI... maar was dus wel zwanger nu alweer 14 week...
Ik heb dat wel ooit gehad zonder zwanger te zijn. Maar ik hoop en denk ook wel dat het bij jou wel eens anders zou kunnen zijn. Weet je al meer?
Nou hier dan weer een update van mij ik had vanochtend een paar lichtrode slijmpjes (sorry erg ranzig i know..) dus heb ik de test nog maar niet gedaan. Ik dacht misschien dat het dan toch doorzet. Ben nu net thuis, maar er is nog niks aan de hand. Nog wel weer een paar bloederige slijmpjes (heeel licht) dus nu weet ik even niet meer wat ik moet doen. Ben ook zo bang voor een negatieve test, dus ik durf niet zomaar meer. Nog even wachten dus.. Lief dat iedereen zo meeleeft