Heb ik dit net gekocht om vanavond lekker met mijn man een toastje te eten, kom ik iemand tegen die zegt dat ik dat niet mag omdat ik zwanger ben. Er zou eigeel in zitten, maar die salades mag ik toch gewoon eten of niet dan?
Ik heb nog niet gelezen of gehoord dat je dit niet mag hebben. Ik lees even mee, maar ik denk dat je het gewoon mag hebben
Als je ze niet mag, dan heb ik een probleem. Je mag ze gwoon eten hoor. Eigeel/wit mag je ook gewoon. Echt alleen de dingen die de vk tegen je heeft gezegd dat je niet mag hebben, mag je niet hebben. Smakelijk!
Wat erin zit aan eispul is gepasteuriseerd, dus langer houdbaar gemaakt en niet meer rauw, dus geen probleem en je mag het gewoon hebben.
Nou gelukkig, ik dacht het ook al. Volgens mij heb ik het bij mijn dochter ook gegeten. Maar omdat diegene dat net zei ging ik twijfelen... Ga vanavond lekker aan de sellery en kip kerrie dan! Hmmm
Oh zo irritant al die mensen die zo'n paniek zaaien terwijl ze niet weten waar ze over praten. Houdt je gewoon aan de richtlijnen van de vk. En voor de rest iedereen lekker laten kletsen.
Zelfs al zou het ei rauw zijn, je baby kan er niks van krijgen! Maar eiproducten zijn gepasteuriseerd, anders zou het niet zo lang houdbaar zijn!