Weet niet of ik de enige ben maar ik heb dus regelmatig dat als mijn zoontje op bed ligt dat ik denk dat hij huilt, terwijl dit dus niet zo is. Het zit waarschijnlijk in mijn hoofd ofzo dat ik soms 's nachts wakker wordt omdat ik denk dat ik hem hoor huilen. Maar dan is hij gewoon stil! Herkennen jullie dit? Het is dat ik dan echt even goed moet concentreren en focussen op het luisteren en dan besef ik me gewoon dat hij stil is.
Haha ja hoor. Dat heb ik ook vaak, dan denk ik ohw ze huilt en dan ga je goed luisteren en dan slaapt ze gewoon nog. Had het ook een keer toen ze er niet eens was. Dus ja heel herkenbaar.
ja heb ook wel eens het idee dat ik het gehuil van Nathan hoor. Is het gewoon stil. Vooral als hij een dag veel gehuild heeft hoor ik het 's avonds nog
Hier ook hoor, ik hoor het soms ook als IK niet thuis ben, Zitten m'n oren zeker op de repeat-stand, LOL
Ja hoor, heel herkenbaar. Ik zet nu de babyfoon knalhard, zodat als ze echt huilt ik zeker weet dat het echt is haha
Gelukkig dat ik dus niet de enige ben! hahaha Mijn vriend heeft dat niet hoor en die verklaart mij af en toe voor gek want dan zeg ik ineens.....zet de tv is zacht volgens mij huilt die kleine en dan ga ik luisteren en hoor ik niks. hahah
Ik heb dat ook! En net zoals HappyNienja zegt, daarna begint hij ook te huilen..... Ik mag vanmezelf ook niet meer zeggen: goh hij is stil....want dan is het altijd na 2 minuten brullen!
Wij hebben er beiden wel eens last van.. Vooral in de tijd dat Esmee echt veel huilde door o.a. krampjes.. * wij durfden het nooit te zeggen omdat we dan dachten dat mensen ons voor gek zouden verklaren*
Ik heb dat met de babyfoon, die piept voordat hij het geluid van Do laat horen, zelfs als ze bij opa en oma slaapt hoor ik de babyfoon piepen! hi hihi! hoezo veel met je kindje bezig ha ha ha! henriette
moeder instinct denk ik,want hier precies hetzelfde,dan zeg ik hoorde ik haar nou,en dan kijkt mn man me aan met een paar ogen van je bent gek!haha
Haha hier ook ja. Of als Milan even met oma aan 't wandelen is ofzo, dat ik ineens naar boven loop omdat ik 'm denk te horen huilen. Mijn vriend snapt dat echt niet, hij heeft er zelf ook geen last van.
Dat heb ik ook. Ik heb het alleen als ik het niet kan controleren (via de babyfoon of zo), bijvoorbeeld als ik onder de douche sta. Wij noemen het inmiddels "spookhuilen". En inderdaad het komt vaker voor als ze die dag meer gehuild heeft.
Hier ook, laatste paar maanden is het wel minder geworden. Mijn zoontje heeft de eerste 3 maanden veel gehuild (4 tot 8 uur per dag) vanwege KMA (wat we toen nog niet wisten) en toen was het 'spookhuilen' echt erg. Ik dacht hem elke keer te horen terwijl het niet zo was. Gelukkig nu bijna geen last meer van.
Ja vooral 's nachts als gjalt gehuild heeft, dan hoor ik hem nog huilen terwijl hij al lang weer slaapt... dan heb ik dat erg vaak.
Jaaa! En als ik er ´s nachts wakker van wordt en ze is stil dan wordt ze idd ook na een paar minuten wakker! Terwijl ik me echt niet verroer in bed! Hoe zou dat komen he? Zou je echt zo´n lijntje met je uk hebben? Het is wel heel toevallig dat ze heel vaak ook wakker wordt dan. En ook toevallig dat meerderen hebben dat hun kleintje dan ook ineens wakker wordt! Voelen ze dat aan ofzo?