Wat gaat het toch snel allemaal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Lisanne heeft zich nu al een paar keer op haar buikje gedraait:). Ze kan echt steeds meer. Ook pakt ze af en toe een speeltje over van haar ene in haar ander handje. Ze wil zelfs soms de fles al vast houden, maar dat lukt nog niet zo goed hihi. Het gaat zo snel allemaal!!!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

heerlijk he? geniet er maar van want voor je het weet zijn ze de deur uit, ;)

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik vind het ook ontroerend zo snel als het gaat. Pas geleden was ik ook trots dat ze iets overpakte van het ene naar het andere handje, en nu, nog maar een jaar later, loopt ze aan mijn hand door de blokker. Het is echt niet te bevatten of bij te benen. Soms springen de tranen me nog in de ogen.
    Gelukkig is mijn dochter laat met alles. Op het kdv is een jongetje dat met 7 maanden ging staan, mijn God, zeg, dan heb je echt maar heel erg kort een babietje. Ga je echt vrezen dat hij op z'n vierder op een brommer rondcrosst;).

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Agatha: dat heb ik wel een beetje. Die van mij is niet supersnel (wel nu al kruipen met zes maanden), maar ook erg groot. En dat al vanaf het begin. Ook erg wijs de wereld inkijken enzo. Een vriendin van mij heeft een baby van ruim 2 maanden en die staart een beetje drollig naar het plafond. Dan denk ik ook: zo'n baby is die van mij niet eens geweest en die gaat nu al als een bezetene de kamer door... Voel me wel een beetje bestolen...

Een andere vriendin van mij heeft een zoontje dat liep met 8 (!) maanden en bovenop de piano stond met 10 (!) maanden. Hij is nu drie en kan los fietsen en praat als een kind van vijf... Heel leuk hoor, maar gelukkig is de jongste gewoon gemiddeld. Ook wel eens fijn!

Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben supertrots op hem, ik ben natuurlijk hartstikke blij met mijn knul. Maar ja, soms denk ik wel eens: ik ging voor een baby, niet voor een dreumes...

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ja, het gaat echt heel snel, elke dag leert onze froemel er wel iets bij.. De eerste 8 weken vond ik wel zwaar en erg wennen, maar sindsdien.. Ik zeg regelmatig tegen mijn vriend, zo mag ze nog wel even blijven.. Maar helaas ze ontwikkelt zich gewoon verder..
    Anderen zeiden ook vaak, geniet ervan, het gaat allemaal zo snel. En dan dacht ik, jaja, heb je weer zo iemand. Maar het is zo waar! Heb er ook regelmatig tranen van in m'n ogen.. Geweldig! Ik geniet met volle teugen van alles..!!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.214
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb het er soms wel een beetje moeilijk mee hoe snel het gaat. Maar ja aan de andere kant hoe meer ze kunnen hoe leuker het misschien ook wel weer wordt :). Alleen dat kleine baby zijn is zooooooooo schattig. Hoop het ook nog een keer te mogen meemaken.

7. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    De eerste 3/4 maanden vond ik het helemaal geweldig dat het zo snel ging en om al die veranderingen te zien.
    Nu nog wel natuurlijk!Maar het gaat me soms toch een beetje te vlug..
    Ze zijn maar zóó kort echt baby.En hoewel ik het de eerste maanden heel zwaar vond, herinner ik me nu alleen nog maar de leuke dingen..de slapeloze nachten, krampjes,die dingen zijn een beetje vergeten!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hoezo bestolen?
    Mijn dochter is wel snel, ze liep met 11 maanden los en heeft inmiddels een flinke woordenschat. Ik vind het allemaal wel prima. Hoef ook niet echt op te voeden, want ze doet ons gewoon lekker na. Ze heeft al goede manieren, geeft allebei de kdv leidsters een kus als ze weggaat (niet dat ik dat doe) en ik ben alleen maar hartstikke trots. Het is ook maar hoe je ermee omgaat, ik ben er het laatste jaar heel relaxed mee en geniet er vooral van. Zo nu en dan denk ik, goh ken je dat woordje nu ook al! Het gaat snel idd, maar dat is de natuur... Mijn dochter is nu echt aan het transformeren naar een peuter en ik ben met de dag trotser. Dat ze zo mooi en slim is, maar ook dat ik mezelf heel erg herken in haar.

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ach, bestolen is misschien niet het goede woord, maar zoals hierboven al gezegd: ik heb het er soms wel moeilijk mee. Ook omdat ik juist wel eens een knuffel wil en hij daar dan geen tijd voor heeft. Wat niet wegneemt dat ik ook supertrots ben op mijn knul en juist mezelf herken in dat hele enthousiaste alles maar aanpakken en uitproberen.

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja precies, ik ben ook altijd zo van leren leren leren en nieuwe dingen willen doen. Ik herken dat dus heel erg in mijn dochter, ook het zelf alles willen proberen. Gaaf vind ik dat, want mijn man is niet echt zo... (en qua uiterlijk lijkt ze dus heel erg op hem)

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nou, bij ons is het dus dubbelop, want mijn vriend is ook zo (erger dan ik zelfs), dus vandaar dat wij een zoontje hebben dat echt nergens genoeg van kan krijgen...

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind het juist leuk al die ontwikkelingen! Heb helemaal niet dat gevoel dat ik graag had gewild dat Tobe nog wat langer echt een baby zou zijn... Misschien dat ik dat met een tweede anders ervaar.
    Maar het gaat wel heel erg snel inderdaad. Als ik terug denk aan de geboorte en dat hij toen eigenlijk niet meer kon dan een beetje om zich heen kijken, dan is hij nu al zo ontzettend groot! Wauw!

Deel Deze Pagina