Wie heeft dit ook? of gehad?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door meissje1984, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben vanmorgen naar de huisartsenpost gegaan omdat ik vannacht heel erg buikpijn had en ook af en toe felle steken. Het leek een beetje op blaasontsteking, dus dat hebben ze gecontroleerd maar dr was niks aan de hand. Moest volgens hun de verloskundige maar bellen. Die is vanmiddag geweest en heeft mij onderzocht. Baarmoeder voelde goed hartje van de kleine klonk ook heel goed, en inwendig onderzoek was ook uitstekend. Nou was haar vermoeden dat het kwam van het uitrekken. Het schijnt dat tot de 16e week alles groeit en vanaf de 16e week alles gaat uitrekken. En dat ik dus daarom zoon pijn heb. Ik moest twee paracetamolletjes nemen en lekker gaan slapen en dit weekend goed uitrusten. Herkennen jullie dit of heeft iemand dit ook wel is gehad?

2. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ow meid dit heb ik ook gehad rond 20 weken en komt idd door het oprekken van de banden en de huis enz mij is geadviseerd om een handoek warm te maken en dan om mijn buik te leggen dat hielp echt goed en douchen zelf ook en ik moest mijn buik masseren waar ik last had zo word de huis enz wat soepeler

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    herkenbaar hoor.
    Ik heb de afgelopen weken ook soms 's avonds erg veel buikpijn. Dat had ik vorige zwangerschap ook als ik ineens veel groeide. En dat doe ik nu ook.

Buikpijn is gewoon niet leuk als je zwanger bent, suc6 ermee!

4. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    oh ja dat had ik een paar weken geleden ook zo erg dat ik gillend wakker werd, en ik ben echt niet zo'n pijnmens hoor maar dit deed echt pijn! en omdat ik duizelig was enzo al een paar dagen dacht ik dat het misschien bloedarmoede ofzo was. ik ben toen ook naar de huisrts geweest just to be sure, en hij zei inderdaad ook het uitrekken van de baarmoeder.
    waarom het bij mij nog wat erger was was omdat de linker kant veel meer groeide als de rechterkant en dat ik dat zo erg voelde.
    maar kan geen kwaad, is echt het groeien, wel vervelend, ik weet er alles van!
    sterkte meid en inderdaad douchen wil soms wel eens helpen, of wat bij mij ook hielp was mijn buik een beetje op een kussen leggen....of bijv. een voedingskussen ofzo als je dus niet kan liggen van de pijn.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb afgelopen nacht ook 2 felle sterke steken gehad.. Maar denk dat het bij mij me darmen zijn:( Had daarna diaree..
    Meteen gaan slapen en de volgende dag nergens last van:)

Deel Deze Pagina