Hallo allemaal, Afgelopen woensdag (5 dagen voor NOD) kreeg ik ineens erge last van diarree. Nooit geweten dat dat ook een symptoom van zwangerschap kan zijn. Ik dacht echt dat ik buikgriep had, was ook erg misselijk. Maar het ging maar niet weg. Zaterdag (2 dagen voor NOD) dacht ik, laat ik maar eens een test doen, voor ik maandag bij die buikgriep ook nog ongesteld word, dan kan ik me voorbereiden en is het minder teleurstelling. En wat bleek? Ik ben ZWANGER! Na de 3e maand Clomid te gebruiken! Ik heb nu nog steeds diarree en het is ook echt geen buikgriep. Het ligt er erg aan wat mijn houding is namelijk (liggend hoef ik bijna niet naar de wc, zittend heel vaak) en ook ligt het aan hoe ik eet. De dingen die normaal zouden moeten 'stoppen' doen helemaal niks, terwijl ik wel merk dat het minder is als ik regelmatig eet en warm avondeten houd ik veel langer binnen dan boterhammen bijvoorbeeld. Ik vind het allemaal heel raar, misschien heeft het er ook mee te maken dat mijn baarmoeder naar achter gekanteld ligt. De afgelopen dagen was ik ook erg moe, maar vandaag heb ik energie voor 10. Ik had trouwens niet zo'n vrouwelijke intuitie waardoor ik gewoon 'wist' dat ik zwanger was, maar als ik terugkijk over de afgelopen week heb ik wel een paar zeeeer onredelijke uitvallen tegen mijn man gehad en een raar zweverig gevoel in mijn hoofd. Zijn er meer vrouwen die zo'n last hebben/hadden van diarree?
ja ik had er ook last van, pas na een maand of 2 was het over.. had toen ook veel last van misselijkheid en moeiheid..
Ja hier ook diarree gehad. En na een aantal weken ging dat over in obstipatie. Ben nu blij als ik 1x in de 3 a 4 dagen kan......dus wie weet stopt de diarree straks wel en krijg je ook obstipatie. Oja en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
hmm, nu je het zegt ... de afgelopen week/ 2 weken diaree-achtige ontlasting ... maar geen grieperig gevoel.