Nu ik als trotse mama kan zeggen dat mijn zoon overdag helemaal zinderlijk is valt het me op hoeveel hij eigenlijk wel niet plast op een dag! Zijn luiers waren natuurlijk ook wel vol maar goed als hij niet gepoept had liep hij er wel een uurtje of 4 a 5 mee rond. Nu presteert hij het 3 keer te gaan in een uurtje en dan ook daadwerkelijk te plassen ene keer wat meer dan de andere dat wel. Plassen jullie wondertjes ook zoveel of kan het een kwestie van nog niet goed uitplassen zijn? ( is pas een weekje echt wc gaand). Hij drinkt zo en zo ook wel ruim trouwens. Ik hoor het graag
Is gewoon een fase: ze plassen nog niet altijd alles in 1x uit (3 kleine plasjes in een halfuurtje zoiets), ze zijn bang voor ongelukjes en gaan daarom maar een keertje extra, doortrekken/wc papier is zo leuk ook een reden om er nog eens een paar druppels uit te persen. Deze fase gaat vanzelf over en dan wordt het normaler en gaat hij wel minder. In het begin ging mijn dochter ook zo vaak, maar dat werd al snel minder.
Dat wordt idd vanzelf minderMijn dochtertje ging eerst ook vaker maar nu (ze is bijna 3 weken zindelijk) houdt ze het soms wel 4 uur op. Meestal gaat ze nu om de 2 uur naar de wc ofzo maar daar kan ook weleens langer tussen zitten en ik merk dat ze nu heel goed uitplast dat deed ze in het begin ook niet. Komt vanzelf
In t begin deed ze minstens 20-30 plasjes op een dag Nu een stuk of 6(?) Ze drinkt ook niet heel veel hoor, maar ze houdt t iig echt heel lang op.
ik had ook al topic geopend want hier hetzelfde en kreeg ook te horen dat t hoorde maar is hier ook niet normaal en wacht maar tot hij door heeft dat hij bij winkels kan., grr ik zeg dat t nu niet meer mag maar ja als hij echt moet. word al iets minder maar ben al vanaf aug bezig dus hoop snel op minder. en ook dat we weer mee moeten enz.