Krampen s' nachts baby 4.5 maand

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamalijntje, Nov 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Onze meid heeft last van krampen.. Ja al vanaf haar geboorte maar sinds een maand ging het goed.

Nu sinds twee weken elke nacht ligt ze te kreunen en te jammeren en scheetjes te laten.

Ze krijgt alleen flesvoeding met Nutriton erin. We dachten dat ze teveel voeding binnen kreeg maar nu we terug zijn naar kleinere flessen merken we voor alsnog geen verschil.

Iemand tips?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Allebei mijn zoons hebben last van de nutriton. Ze raken er ook verstopt van. Toen we dit gingen weglaten, voelden ze zich meteen beter.

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja daar heb ik ook al aan zitten denken... Misschien maar eens proberen.

4. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Ja, van nutriton kan je echt krampen krijgen. Als het om een verzadig gevoel gaat zou je gewoon rijstebloem kunnen proberen.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Helaas heeft deze meid KMA dus mogen wij helemaal niks geven.

6. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

Aug 4, 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier ook kma maar wij mochten vd ka gewoonmgaan bijvoeden ook rijstebloem...alleen geen kant en klaar pakken

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja hier dus niet..

We hebben vanmiddag geprobeerd om zonder nutriton te geven maar ze kon het niet doorslikken en stikte bijna in de voeding.

8. adi

adi Niet meer actief

Gaat de voeding dan te snel voor haar? Mijn zoon kon ook niet tegen nutrinton, erg lastig met reflux.
    We zijn toen overgestapt op dr brown fles met prematurenspeen, kleinste gat die er is. En we hielden hem zowat rechtop, zodat de melk niet vanzelf stroomt, maar hij het uit moet zuigen, net zoals uit de borst.
    Dan heeft de baby volledige controle over hoe groot de slokjes zijn en kan ze zich haast niet verslikken.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja dat is een optie. Ja het gaat te snel voor haar zonder de nutriton.
    We hebben al andere spenen geprobeerd maar ze wil alleen difrax 123 s. Erg lastig.

10. fafje

fafje Niet meer actief

hier zorgde nutriton echt voor de krampen!

ik had toen breastflow flessen ( gaf bv)

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben al die fles van Dr. Brown en daardoor is het minder geworden maar ze redt het niet zonder die nutriton.

12. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Bedje schuin zetten dan helpt de zwaartekracht haar een beetje mee met het passeren van de lucht

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou ik denk dat ik het weet!!!! Ik vond een scheur in de speen.... Dus de voeding ging veeel te snel.. Nu een nieuwe speen erop gezet en ik moet zelfs het binnenste gedeelte van de brownfles eruit halen en nog drinkt ze 20 min.

Share This Page