Hoi, Misschien even een rare vraag. Ik ben weer begonnen met de pil. Eerst een paar dagen wat bruinverlies in m'n stopweek en later wel bloed. Gewoon een menstruatie. Ik ben met de pil begonnen op de eerste dag van m'n menstruatie. Dus dan is het meteen betrouwbaar, 4,5 maand geleden hebben wij een dochtertje gekregen. Is het normaal omdat je hormonen nu misschien ook nog anders zijn dat je soms het gevoel nog hebt dat je zwanger bent? Valt mij op dat ik soms misselijk ben en vandaag had ik zo''n kriebel in m'n buik, van binnen. Het voelde hetzelfde als toen ik m'n dochter voor het eerst voelde. Heb je deze verschijnselen van de anticonceptie? Is dit iets normaals? Groetjes, Gerda
hoi als je inderdaad op de edlm bent begonnen zou de eerste strip meteen veilig moeten zijn. Je kunt wel verschijnselen van zwangerschap krijgen bij pilgebruik, maar bij twijfel zou ik toch even een test doen. Mirjam
Maar het is wel een hele kleine kans toch? Zal morgenochtend eens een test doen, denk zelf van niet hoor En dat hoop ik ook nog helemaal niet eigenlijk. Dank je voor je berichtje Groetjes
Hoi, Test was negatief Zag alleen wel dat de houdbaarheidsdatum september 2012 was Maar dat maakt naar mijn weten niks uit voor het resultaat toch Pijn aan je borsten kan ook door de pil komen? Het werkt nu allemaal zo anders sinds m'n bevalling Echt een beetje vervelend. Haha Groetjes Gerda
hoi als de test negatief was- ook al was ie houdbaar tot sept- dan ben je inderdaad niet zwanger. Pijn aan je borsten kan inderdaad ook van de pil komen. Mirjam