diarree

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happy Mams, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    hallo,

ik ben op het moment 37 weken zwanger, vannacht had ik enorme krampen in mijn buik, en vanmorgen vroeg ontzettend last van diarree.
    (sorry)
    zouden dit tekenen kunnen zijn van een aankomende bevalling?
    graag zou ik de ervaringen van anderen wel eens willen lezen.
    afgelopen zaterdag heb ik een ctg gehad in het ziekenhuis, ik had toen ook al last van diarree, de gyn heeft toen getest op buikgriep, maar hier bleek ik geen last van te hebben. dus dat kan de oorzaak niet zijn!

groetjes nancy

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Het zou kunnen. Ik was wel vlak voor de bevalling aan de diarree en je hoort het vaker. Succes!

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hier prcs hetzelfde. Begon gisteren ineens. Kleine kamertje nog nooit zo vaak gezien op een dag. Hele avond voorweeen gehad. Ben zelfs gaan timen. Toen ik naar bed ging zijn ze opgehouden. Gewoon een buikgriepje hier. Helaas! Ben er wel klaar mee namelijk ;)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jaaaaaaa!!
    spannend!!

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier ook ongeveer hetzelfde. Vorige week heftige voorweeen, die inmiddels in sterkte en regelmaat zijn afgenomen. En terwijl ik de hele zwangerschap verschrikkelijk verstopt ben, ga ik nu al een week dagelijks en is het de laatste dagen nogal dun...
    Ben toch bang dat er iets heerst... Of we moeten allemaal spontaan gaan bevallen :D. Lijkt me wel gezellig!

6. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    Bij mij was het niet zo ik heb toen alles gedaan om de bevalling op gang te krijgen maar niks hielp en symptomene die kunnen duiden op een aankomende bevalling had ik ook niet wat wel help alsje weeen hebt om onder een warme douche tegaan of bad niet kort maar lang dat heeft bij mij geholpen om sterkere weeen te krijgen maar kreeg zelf helaas geen ontsluiting

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Bij mij wel. Daar begonnen de weeen mee.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Dat spontaan lijkt me wel een keer leuk. Aangezien ik bij de eerste 2 ben ingeleid. Gezellig! Vannacht dan maar? :D

9. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Hier geen last van gehad.
    Heb er ook alles aan gedaan om de bevalling op te wekken (ananas, sex, enz). Paar dagen later Frambozenblad-thee gedronken en toen begonnen de voorweeën. Uiteindelijk pas met 40+3 bevallen.
    Hoop voor je dat het door zet. Ben je je slijmprop al verloren?

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voordat ik ging bevallen van Lisa was ik wat grieperig, had vooral last van diarree. Maandag ging het iets beter en die nacht begonnen de weeen en dinsdagochtend was ze geboren :)

11. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Hier geen diarree maar wel een lichaam dat zich aan het 'legen' was. Dus het zou best zo kunnen zijn.

12. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    hallo,

hier nog niks gaande, gister op controle geweest, had wel 2 cm ontsluiting
    baarmoederhals was nog niet helemaal verweekt, gyn heeft iets `geholpen`!!! ik word ondertussen wel een beetje ongeduldig.

groetjes nancy

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

Deel Deze Pagina