hebben jullie dat wel eens gehad dat je door trek wakker bent geworden? En probeer je dan verder te slapen of ga je dan uit bed om te eten? Zelfs als je de avond ervoor goed gegeten hebt.. Snap er niets van, en zoveel ben ik nog niet aangekomen hihi 16kg nu 40+weken
Ik heb dat ook wel eens. Maar meestal probeer ik verder te slapen omdat als ik er uit ga ik helemaal klaar wakker ben. nu ben ik er ook uit gegaan omdat ik niet kan slapen. Lig al de hele nacht te draaien en te keren. Nu zit ik ook dr muesli omdat ik ook wel trek heb.
Ja ik heb dat ook! Nu nog meer dan voor ik zwanger was. Ik ga er nu meestal uit en maak een beker warme melk omdat ik anders niet meer kan slapen, ik slaap sowieso een stuk slechter. Nu ik 30 weken zwanger ben kan ik niet meer zoveel in 1x eten maar moet echt vaker op een dag eten omdat ik anders honger heb.
Jep, heel bekend. Ik moet dan wel wat eten, omdat ik anders door mijn rammelende maag niet meer kan slapen. Voordat ik zwanger was, had ik het sporadisch, nu zowat elke nacht.
Ik ben net zwanger en als ik slecht slaap wordt ik smorgens rond 6u al wakker van een rammelende maag. Zo erg dat ik er een misselijk gevoel van krijg als ik niet wat eet. Ik ga dan naar beneden en eet een banaan en drink een glas multi-vit. Daarna duik ik mn bed weer in.
Ik probeer eerst verder te slapen. Lukt dat niet dan eet ik een droog koekje. Als ik dan namelijk niks eet dan word ik heel erg misselijk en dan kan ik zeker niet slapen.
Voor mijn zwangerschap nergens last van, maar sinds mijn zwangerschap.. De eerste 3 maanden werd ik steevast om 02.00 uur 's nachts wakker van de honger. Negeren hielp niet, want dan werd ik echt naar. Mijn relatie nam dus iedere avond als hij ging slapen (en dat was flink wat later dan ik, want ik lag er in het begin echt om 20.00 uur al in ofzo) een bakje yoghurt met wat honing voor me mee en zette dat naast mijn bed. Als ik dan wakker werd kon ik er wat yoghurt inschuiven en kon ik zo weer verder slapen. Ideaal! Als ik er namelijk zelf uit ging om wat te halen werd ik té wakker en kon ik het uur daarna niet meer slapen..
Ik had het aan het begin en nu weer aan het einde van mijn zwangerschap. Ik sta op want de honger is niet te doen en anders word ik net als de dames hierboven misselijk. Meestal eet ik fruit of een yoghurtje.
Herkenbaar. Ik stond gelijk op en nam een liga oid. Ook word ik vaak wakker door dorst. En móet dan wat drinken. Ik drink en ga weer naar bed.
Heel herkenbaar. En negeren heeft bij mij geen enkele zin. Vooral de eerste 16 weken ben ik behoorlijk misselijk geweest, en werd ik standaard iedere nacht wakker, en dan moest ik ook echt iets eten. Ik had standaard theebiscuit naast mn bed staan, en iedere avond nam ik nog wel iets extra's mee, fruit, liga etc. Al at ik eigenlijk het liefste iedere nacht een boterham of broodje Nu heb ik dat gelukkig een heeeel stuk minder. Heb ook altijd een flesje water naast mn bed staan voor als ik dorst krijg.
Ik heb 1x gehad dat ik wakker werd en spontaan zin had in een stukje brood met appelstroop. Deze moest en zou ik halen anders deed ik geen oog meer dicht!
Ik drink even wat en neem en plak ontbijtkoek of halve eierkoek. Als ik het niet doe slaap ik niet, als ik het wel doe duurt het helaas ook lang voor ik weer kan slapen. Het is nu wel minder dan in het begin.
Ja hier ook, gehele zwangerschap en BV-periode zelf ook nachtelijk gegeten/gedronken. En nu ook al weer sommige nachten. Mijn lichaam zal het wel nodig hebben!
Ik had in het begin een rol mariabiscuitjes of een doos liga's naast m'n bed staan. Tegenwoordig zorg ik dat ik voor het slapen gaan nog iets lichts eet (Paar blokjes kaas, salade, soepje, fruit, crackers met kaas oid) en dan slaap ik goed door. Tenzij ik 's nachts moet plassen maar dat is weer een ander verhaal!
Sinds mijn zwangerschap heb ik hier ook last van. Ik probeer hier niet altijd aan toe te geven. Al heb ik wel altijd een pakje crackers liggen naast mijn bed, dit omdat ik ook een tijdje heb gehad dat ik gewoon misselijk was van de honger! Meestal sta ik om 5u op om te gaan werken dus kan ik dan lekker eten .