Zo onzeker, even van me afschrijven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joyfull79, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Ik ben administratief medewerkster
    Provincie Groningen
    Op de dag voor kerst had ik een positieve test en op 1e kerstdag nog 1 ter bevestiging. En toch.... ik voel me nog zo onzeker. Bij m'n vorige zwangerschap had ik meteen heel veel last van gigantisch veel jeuk en roodheid in m'n gezicht. (heb ik normaal ook wel, maar lang zo erg niet) Verder 's avonds altijd erg misselijk en ook overgeven, gevoelige borsten enz. En nu? Niks! Nou ja, niks... Moet wat vaker plassen dan anders en ben af en toe wat licht in m'n hoofd. Heb de afgelopen periode ook vlagen van misselijkheid gehad, maar dit was echt heel sporadisch. Nu is het wachten tot 18 januari. Dan hebben we een afspraak bij de Gyn in het ziekenhuis. Vind het zoooo spannend. Had mede door dus m'n vorige zwangerschap verwacht, me echt zwanger te voelen met de nodige kwaaltjes. Maar merk er eigenlijk niks van. Het is dat de testjes positief waren zeg maar..... Dus ben blij als het 18 januari is. Zou graag een echo zien ter bevestiging. Maar ja, nog even geduld.

2. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd !!!
    18 januari duurt wel lang zeg ! Kan me je ongeduldigheid wel voorstellen. Heeft het een medische reden dat je op de afspraak bij de gyn moet wachten? Of zou je ook een verloskundige kunnen/mogen bellen.
    Ik heb me de eerste weken voor de echo suf getest om te zien of ze duidelijker werden en ter bevestiging dat ik toch echt zwanger was/ben...
    Ik had veel last van bloedverlies.............dat was dan ook meteen het enige waar ik last van had..............ik weet dat het geen pretje is als je last hebt van erge misselijkheid maar ik heb er wel eens om gesmeekt......voelde ik maar iets.......
    Nu ik weet dat alles oke is met de beeb, ben ik natuurlijk heel blij en dankbaar dat me zoveel dingen bespaard zijn gebleven aan ongemakken.
    Als de testen gewoon goed en duidelijk positief zijn en blijven dan ben je gewoon hartstikke in verwachting hoor !!!!
    En bij twijfel gewoon de zeurpiet aanzetten en de gyn bellen !!!!
    Succes

3. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Hoi!
    Nog steeds positieve test en geen bloed? Geen zorgen dat je niks voelt. Ik voelde tot 6 weken helemaal niks en daarna kwamen de kwaaltjes pas. En iedere zwangerschap kam anders zijn. Zolang er geen bloed is en positieve testen zeg ik; gefeliciteerd!

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Van harte gefeliciteerd!
    Die onzekerheid hoort erbij en elke zwangerschap is anders.
    Maak je ook nog een banner?

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd !

6. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hoi hoi, Bij m'n vorige zwangerschap heb ik zwangerschapscholestase gehad, vandaar dat m'n gyn had besloten dat ik bij een volgende zwangerschap meteen bij hem onder controle zou komen. Dan kunnen ze me meteen vanaf het begin in de gaten houden zeg maar. Hij wou me eigenlijk zien bij 7 weken, maar ja dat lukte niet meer, dus nu is het 18 januari geworden. Pfff duurt nog even dus. Dus jij had last van bloedverlies? Dat lijkt me helemaal niet prettig. Als mij dat was overkomen had ik helemaal in de rats gezeten denk ik. Ben nogal een piekeraar. Gelukkig maar dat bij jullie alles goed is met de beeb en wel lekker dat je nauwelijks klachten hebt gehad. Het is bij mij meer dat ik het gewoon niet "gewend" ben om nauwelijks iets te merken van de zwangerschap. Maar misschien komen de kwaaltjes nog en vervloek ik mezelf dan wel dat ik ze zo graag wou hihi

7. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Onwijs bedankt. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik een banner moet maken. Dus tips zijn welkom.

8. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Bedankt!!

9. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Heel erg bedankt voor je reactie. Je zal wel gelijk hebben hoor, dat elke zwangerschap anders is. Maar je verwacht gewoon dat je dingen merkt, denk ik. Vooral omdat het bij m'n vorige zwangerschap meteen zo heel erg duidelijk was. Maar ja ik had twee positieve testen, dus daar ook maar een beetje op gaan vertrouwen he ;)

10. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb net geprobeerd een banner te maken, ben benieuwd of het gelukt is...

11. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Jaaa, zie dat het maken van een banner gelukt is. Grapsig ;)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203