pre-verloskamer Sophia kinderziekenhuis

Discussie in 'De bevalling' gestart door pennelope, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben me een beetje aan het inlezen over bevallen in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Nu las ik in een folder van het ziekenhuis zelf, dat je wanneer je weeën hebt, maar nog onregelmatig en je niet aan bevallen toe bent, je wordt geplaatst op een pre-verloskamer. Dit is een zogenaamde weeënkamer, voorafgaand aan de daadwerkelijke bevalling. Maar, en nu komt het, het kan zijn dat je deze kamer deelt met iemand!
    Mijn vraag is, heeft iemand hier ervaring mee? Hoe ziet dat er dan uit? Mag je partner hier wel bij zijn of is het alleen voor patiënten? Het lijkt mij eerlijk gezegd erg vervelend om een kamer te delen, sowieso, maar helemaal op het moment dat de weeën al zijn ingezet.
    Ik hoop dat iemand hier zijn ervaring met me kan delen!

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Lijkt me helemaal niks. Ik ben in een ziekenhuis met kraamsuites bevallen. Kan ik echt alleen maar aanraden. Moest na de bevalling 48 uur blijven en al die tijd in die suite geweest, daar bevallen, kraamvisite ontvangen (zat keukentje in, kon je zelf koffie en beschuit met muisjes maken etc), badkamer. Heerlijk, geen gesleep met je spullen van de ene naar de andere kamer.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Geen ervaringen mee, maar het lijkt me echt vreselijk om weeën op te vangen en een wildvreemde op je kamer te hebben die ook weeën op aan het vangen is.

Deel Deze Pagina