Vochtverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lucky1979, Jun 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Hallo,

Ik heb de laatste dagen heel veel last van vochtverlies. Het is niet echt afschijding maar echt vocht. Vooral bij bewegen (fietsen/verzitten enz)
    Ik verschoon zeker 3 keer per dag mijn ondergoed.
    Ik heb er eigenlijk wel de hele dag door last van.
    Wat kan dit zijn? Ik wordt toch niet incontinent? Ik moet ook heel vaak naar de wc maar dan komt er eigenlijk bijna niks. Ik heb ook wel heel erg veel last van de spieren in mijn kruis en in mijn onderrug. Vrijdag moet ik hiervoor naar een bekkenfysio. Kan het hier mee te maken hebben?

Of moet ik mij nog meer zorgen maken en zou het ook vruchtwater kunnen zijn?

Ik hoor het graag.

Mvg,
    Lucky

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Lucky,

ben je wat wijzer geworden bij de bekkenbodemfysio? Vruchtwater lijkt me nu niet het geval. Het zou goed kunnen dat het stressincontinentie is zoals we dat noemen. Bij drukverhogende momenten kun je dan kleine beetje urine verliezen, waardoor je je vaker moet verschonen. Probeer de oefeningen die je fysio je geeft steeds goed te doen. Door de druk van de baarmoeder op je bbspieren kunnen deze namelijk slapper worden.
    Na de bevalling zul je hier ook hard aan moeten werken.

Groetjes Brigitte

Share This Page