Osteopaat drukke dreumes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaFay, Jul 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaFay

MamaFay Actief lid

Apr 9, 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu anderhalf en is een best druk kind, dat zich niet lang bezig kan houden. Ze begint ook vaak te huilen om aandacht (denk ik dan)
    Maar als ik ook met haar wil spelen is het eigenlijk ook niet goed. Ze heeft altijd al slecht geslapen overdag, ik denk dat dit daar ook mee te maken heeft. Als ik haar rond 7 uur in bed leg slaapt ze tot kwart over 5/half 6. (Ook als ze bijv om 8 uur in bed ligt maakt geen verschil) Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ik gewoon een druk kind heb die weinig slaapt, maar nu ze ouder word en steeds meer kan twijfel ik toch of er niet iets is. Herkent iemand zich hierin of is er iemand weleens naar de osteopaat geweest met een kindje dat al iets ouder is (lees toch meestal kindjes van paar maanden) en heeft het daar baat bij gehad? Nu ik zwanger ben van de 2e(veel vermoeiender dan bij de 1e) merk ik toch wel dat ik meer gefrustreerd raak van haar gedrag. Als we trouwens ergens naartoe gaan is het wel minder omdat ze dan van alles voorbij ziet komen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

2. MamaFay

MamaFay Actief lid

Apr 9, 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    En als ze wakker wordt, begint ze altijd meteen te huilen.

3. Yil

Yil Bekend lid

Mar 16, 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier ook een hele drukke dame die zich slecht alleen kan vermaken en een erg korte concentratiespanne heeft. Wel slaapt ze erg goed, zowel overdag als 's nachts. In ons geval heeft het met karakter en leeftijd te maken, maar als jouw kindje gelijk huilt als ze wakker wordt vind ik dat wel een vreemd gegeven. Voor de rest lijkt het me inderdaad gewoon een kindje dat druk is en weinig slaap nodig heeft. Toch weet je als mama gewoon heel goed wanneer er iets niet in de haak is, vertrouw op je intuitie en je kunt altijd eens contact opnemen met een osteopaat en vragen naar de mogelijkheden. Sterkte!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat gedrag was bij de oudste en is nu bij de jongste teken van pijn. Had bij beiden o.a. te maken met oorklachten! Huisarts/kinderarts zagen niets, kno-arts wel degelijk. Beiden enorme verbetering na buisjes!

5. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

Apr 7, 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Hier ook een druk onrustig mannetje die zich moeilijk kon vermaken en erg driftig kon worden. Daarnaast heel slecht slapen en vaak wakker worden. had echt het idee dat hij niet goed in zijn vel zat. Zijn nu vier keer bij de osteopaat geweest. Er zat een flinke verdraaiing waar wat aan gedaan is. Naar mijn idee zit mijn zoontje nu veel beter in zijn vel. Ook slaapt hij beter. Je weet natuurlijk niet of het door de behandeling komt of dat er gewoon een fase voorbij is....maar wij zijn erg blij dat we het gedaan hebben. Zijn trouwens wel naar een speciale osteopaat voor kinderen geweest.

6. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

Apr 7, 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    O ja, onze zoon was 18 maanden of zo toen we gingen

7. MamaFay

MamaFay Actief lid

Apr 9, 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ga morgen toch eens bellen. Heb ik het in ieder geval geprobeerd.

Share This Page