Maar dat lukt zo slecht.. Het is nu bijna half 5 in de ochtend maar babygirl gaat vrolijk te keer in me buik. Als ik slaap word ik wakker getrappeld door haar! Begrijp me goed vind het heerlijk haar te voelen maar wat ben ik moe na 3 weken zulke nachten... Klaag modus uit en hopen dat ik slapen mag. Trouwens de beste wensen voor iedereen!
Ik wil ook slapen heb sinds 3u voorweeen denk ik in combi met soort darmkrampen om de 4/5/6 minuten vreselijk dit ben zo moe! Lig ik ook nog eens in een logeerbed bij me so wat voor de meters niet ligt en een snurkende vent naast me... En hopsa daar is weer een voorwee, begint me buik op te pompen .. Pijn schiet me rug in , me buik en later nog me benen in Sorry ik moest dus ook even klagen .. Ook de beste wensen coor jou 💗
Oh ja die voorweeen herinner ik me ook nog wel! Irritant telkens te denken is het nu wel of niet begonnen... Daar heb ik gelukkig nog geen laat van zou wel erg vroeg zijn ook hahaha, al weet ik niet hoe snel dat kan komen met een 2de zwangerschap.
Ik slaap ook mega slecht. Ik kan pas laat in slaap komen en ben vroeg wakker. Ook snachts word in heel veel wakker omdat ik mega dorst heb en vervolgens weer moet plassen (beetje cirkel effect) Ook droom ik tegenwoordig de raarste dingen. Vannacht was ik al zwanger aan het skeeleren.... Ik doe dat nooit ! En zou het nu niet eens meer durven. Elke avond hoop ik op een goede nacht rust. Helaas ia dat tervergeefs... Als iemand tips heeft...
Herkenbaar helaas... als ik niet 3 of 4x moet plassen en continu dorst heb, dan zit mijn neus wel weer dicht, valt mijn arm in slaap of krijg ik een zere rug... en dan vriendlief die continue wakker wordt van mijn nachtelijke gedraal of gesnurk troost me maar met de gedachte dat het nog maar een week of 5 is...
Nee die nachtrust is er hier helaas niet beter op geworden met de weken.. Slaap superlicht, veel plassen, pijn met draaien, snurkende kerel, maagzuur... uhmmm tja.. Vannacht dacht ik ja het is begonnen na weeën te hebben om de 4 min een uur lang.. maar dacht neem even een bad voor ik de vk bel. En ze zakten weer weg.. Net controle gehad en ze is helemaal ingedaald nu, verklaart de weeën en zijn gelukkig niet voor niks geweest en de verloren nachtrust ook niet! Nog even een uurtje bijtanken nu