Weet sinds een paar daagjes dat ik zwanger ben. Eet wel normaal en drinken ook. Elke keer als ik moet plassen en ik zet druk ... Dan enorme diarree. Haha sorry lekker onsmakelijk Is het buikgriepje, of herkennen meerdere dames dit? Heb het nu al 5 dagen.
Haha, herkenbaar! Heb ik gedurende mijn zwangerschap ook een aantal keer gehad, met name in het begin! Niet smakelijk, niet gemakkelijk maar niks aan te doen dan wachtend tot het overgaat (en echt, je gaat het haast terugwensen als je straks onverhoopt tegen het einde verstopt begint te raken hahaha). Tip: veel (water) blijven drinken!
Yep! Had ik ook in het begin. Het laat nog wel eens te wensen over hoor, maar in het begin een week of drie last van gehad. Veel drinken en gewoon gezond blijven eten.
Oke gelukkig niet de enigste. Moest van de week een poepie laten maar het poepie werd een natte hahaha
Ik heb het ook gehad ja! Ik dacht ook dat ik een griepje te pakken had. Had het al voor NOD. Maar het bleef dik anderhalve week. Later legde ik de link pas.
Ik weet niet of je er wat wijzer van word! Ik heb dit vorige week ook gehad.. En het was helaas een buikgriep! Heb van meerdere mensen gehoord dat het momenteel heerst
Hahahahaha.. zit ik dus op mijn werk even stiekem te lezen, laat jij me gewoon even hard in de lach schieten.. Lach je niet uit... laat ik zeggen, been there done that wuhaha
Oja! Fijn om te horen dat er meer zijn. Ik vanaf vorige week (4,5 week zwanger) ook enorm. Krampen, 20 keer per dag naar het toilet met diarree zo dun als water. Dan een paar dagen niets, dan begint het feest opnieuw. Heb ook af en toe maagpijn en misselijkheid, eerste dagen ook overgeven. Liep helemaal leeg. Het lijkt nu na 1,5 week minder te worden, maar ben steeds bang dat het terug komt. Ik dacht ook buikgriep want het heerst, maar dat duurt niet zo lang toch? Erg vervelende kwaal!
Ik heb het ook! Ik heb een spastische darm en normaal neem ik elke dag een zakje forlax om te poepen. Maar die neem ik nu al een paar weken niet meer!
Ik moest vandaag al 3x naar de wc.. niet heel erg dun maar ook niet normale ontlasting. straks ook nog naar mijn werk! Hoop dat het dan een beetje rustig blijft in mijn darmen