Bijna 10 maanden en zich steeds verslikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anieska, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    hallo allemaal,

mijn dochtertje is bijna 10 maanden en verslikt zich vaak, en dan niet in eten maar in drinken(sap).
    Haar flesjes krijgt ze nog steeds ingedikt omdat ze anders spuugt. We houden haar na het eten nog even in de stoel zodat het niet omhoog komt, helpt op zich goed. En als ze spuugt heeft ze er verder geen last van.
    Maar sinds een aantal maanden drinkt ze sap uit een tuitbeker(zelf) en dan moet ze telkens zo hoesten...ze verslikt zich dan.
    Iemand ervaring/herkenning?

2. DivaXXL

DivaXXL Actief lid

15 jul 2013
    185
    19
    18
    Ja mijn zoontje ook hij heeft ook last van reflux en krijgt zijn melk ook nog met jbpm.
    Ik geef hem sap alleen in een difrax flesje met speen S dus de kleinste ik had ook een tuitbeker maar om de seconde verslikken en hoesten en alles
    Nou heeft ie dat nu nog wel is maar wel een stuk minder dus zou gewoon een kleine speen doen voor sap en geen tuitbeker.

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja mijn middelste heeft een slikstoornis en verslikt zich in alles wat dun vloeibaar is (gemiddeld elke 1 tot 5 slokjes) en helaas is ze nu 3 en nog niet minder. Ze mag om deze reden alleen dik
    Vloeibare voeding, dus ook geen druiven of manderijn enz.

Deel Deze Pagina