mijn meisje moet morgen naar zh voor echo voor de heupjes om te kijken of ze spreidbroekje nodig heeft! ik ben erg zenuwachtig! mijn oudste heeft het ook gehad en ik vind het erg zielig al weet ik heel goed dat de gevolgen zonder spreidbroekje natuurlijk veel groter zijn! moest dit even kwijt!
zijn hier trouwens meer die ervaring hebben met spreidbroekjes? en wat vinden jullie er van? valt het mee of tegen?
Succes vandaag! Hier ook een spreidbroek. Dr. Visserspreidbroek. Ja het is voor de ouders inderdaad niet leuk, je kunt niet lekker knuffelen met dat ding om en het is gewoon onpraktisch. Je moet overal een oplossing voor zoeken; kinderstoel, maxicosi, fietszitje etc etc. Maar die kleintjes hebben er zichtbaar minder problemen mee dan wij Ze kunnen er echt alles mee. Rollen, kruipen, staan en sommige lopen er zelfs mee. Toys
hoelang moet hij hem per dag om hebben? mijn oudste moest hem 20 uren per dag om! en ze ging er niet mee rollen en kruipen en zker niet lopen dat heeft ze allemaal geleerd nadat ze hem neit meer om hoefde! ik heb de echo gehad vandaag en leek goedmaar uiteindelijke uitslagkomt bij de ha terecht volgende week!
Spannend Babytje. Ik hoop dat je jongste geen HD heeft. Onze zoon moet de spreidbroek 23 uur per dag om (1 uur voor verschonen en badderen). Hij kreeg de broek met 3 en een halve maand en hij moet hem omhouden tot dat hij 1 jaar wordt. Dan alleen nog in bed.
poeh das erg veel ook! maar ja het is voor een goed doel! dat moeten we in ons hoofd houden! gelukkig zijn ze het zo weer vergeten! ja ik hoop dat mijn meisje deze keer niet hoeft! afwachten maar