Dax heeft nu 2 keer geslapen van 00.00 uur tot 5.00 uur, een keer tot 6.00 uur. Maar dan niet de dagen achter elkaar maar met periodes ertussen. Eergisteren na hevig krijsen 's avonds van 00.15 uur tot 7.45 uur geslapen en dus geen nachtvoeding gehad. Heerlijk was dat, een keer doorslapen. Vannacht was hij helaas alweer om 3 uur wakker en vervolgens om 7 uur. Hoe zat dat bij jullie? Duurde het een tijd voordat je baby echt dagelijks ging doorslapen?
Toen jesper 3 weken was sliep hij door van 24 tot 6. Met een week of 8 sliep hij door van 22 tot 7. Nu wordt hij al zo'n 2,5 week elke nacht een paar keer wakker. Dus naar mijn inziens kan het elke keer weer veranderen en kun je er eigenlijk maar heel weinig over zeggen.
Bij Merel was het eerst een nachtje doorslapen, daarna een paar niet, weer een nachtje wel en toen zomaar helemaal doorslapen, met af en toe een wakkere nacht.
Marleen sliep ook al gauw door. Nu huilt ze 's nachts weleens, maar meer omdat ze gaan dromen. Ze krijgt dan haar speentje en een aai over d'r bolletje en dan gaat ze weer slapen. Eten krijgt ze al lang niet meer 's nachts.
Hier gaat het ( klop klop) tot nu toe al weken iedere nacht goed. Vanaf 3 weken slaapt ze minimaal 7 uur achter elkaar snachts. Moet wel zeggen dat dat echt lekker is. Maar ze krijgt haar laatste fles ook pas rond 23:00.
toen ik bv gaf was het standaard 4 uur, toen hij fles kreeg sliep hij 7 of 8 uur aan een stuk. nu slaapt ie ong 12 uur achter elkaar.
Niels heeft sinds hij de eerste keer heeft doorgeslapen dit sindsdien altijd gedaan. Hij sliep met ong. 10 weekjes door.
De eerste 2 weken sliep mijn jongste door, daarna was ze uit het ziekenhuis en gaf ik haar gewoon elke 2 a 3 uur een voeding, ook in de nacht natuurlijk. Doorslapen deed ze bij vlagen. Dan weer wel, dan weer niet. Hing af van of ze zich ontwikkelde. Ze is nu 5 en heeft af en toe nog wel eens een periode van halfwakker worden. Zelf slaap ik trouwens nog steeds niet door.
ik ook niet meer. Ben sowieso al een slechte slaper, en heb een kindje wat snachts veel wakker wordt of hij maakt ons wakker door te huilen in zijn slaap. Maar dit is trouwens vanaf hij een maand of 8 is. Jonger sliep hij vrij snel door. Week of 6 al, en hij kreeg borstvoeding (uit de fles) Nou moet ik daar ook bij zeggen dat hij een kindje is wat erg snel tevreden was qua voeding en vanaf begin (hij is geboren met 36 weken) om de 4 uur kwam.
Hier is ze ook nog een paar keer wakker geworden 's nachts, een maand nadat ze doorsliep, maar na een weekje sliep ze weer door.
vanaf dat ze hier doorsliepen (rond twee weken) is dat altijd zo gebleven......met uitzondering als ze een keer ziek zijn geweest ofzo
Jelle heeft juisdt maar korte periodes dat hij doorslaapt... En dan bedoelik ook echt kort.. 1 a 2 nachten.. We hebben nu weer de papfles om 23.00 ingevoerd om te kijken of hij dan wel doorslaapt, hij drinkt nl 'snachts zo een fles van 180/6 leeg..
Sophie sliep al snel tot een uur of 5 a 6 uur. Met drie weken geloof ik. Vanaf 8 weken sliep ze echt door tot 7.30 uur. Sindsdien is ze ook geen een nacht meer wakker geweest en ze is nu 19 weken. Tegenwoordig slaapt ze zelfs tot 9 a 9.30 uur heerlijk. Hopelijk blijft dat zo )
Toen Joris voor het eerst een nacht doorsliep was het hier echt maar eenmalig, toevallig precies een maand later sliep hij wel ineens door van de een op de andere dag!
Volgens mij is dat echt niet te zeggen. Jasmijn sliep na ruim 2 weken al door tot ongeveer 7 uur 's ochtend, met de laatste fles van 23uur. Ze is daarna nooit meer wakker geworden 's nachts en slaapt nu van 22.30 tot 8uur en dan nog moet ik haar wakker maken. Dus afhankelijk van het kindje. Hopelijk is het voor jou wel een teken dat ie gaat doorslapen en dat je nachtrust krijgt -
Hij heeft ook echt honger 's nachts, hij drinkt dan een fles van 125 cc. Hij wordt dus echt wakker van de honger voor mijn gevoel. Hopelijk slaapt hij door als ik weer moet gaan werken over een week of 5 want anders zit ik echt half slapend op mijn werk vrees ik....
Luc sliep met 3 weken van 00.00 tot 08.00 uur, met zo'n 12 weken van 22.00 tot 08.00 uur en met 5 maanden hebben we bij de laatste fles van 19.30 uur nutrix erbij gedaan en nu slaapt hij dus vanaf die tijd van 20.30 tot 08.00 uur. En ik hoop dat dit zo blijft .