Diarreeremmer

Discussion in 'De lounge' started by prinses, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik kan het niet vinden, dus ik zal morgen wel wat bij de apotheek halen.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dan neem je toch cola met zout ;)

Is echt waar hoor. Tijdje geleden was ik echt ziek van de buikgriep en ook nog zwanger (nu nog zwanger) en de ors kreeg ik niet naar binnen, moest ook braken namelijk. Via internet kwam ik er toen achter dat cola met zout een vervanging voor ors is.

En anders drink je toch gewoon een glas cola en een glas bouillon.

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Bouillon en cola drink ik al. Dus dan is ORS niet nodig begrijp ik?
    Nog steeds geen verbetering hier. Helaas.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,273
    6,182
    113
    Meid ik leef met je mee. Hier nog iets korter last (3 dagen) maar vind het nu ook niet grappig meer.
    Sterkte!

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Sterkte mmeke! Heel vervelend.

Ik begreep net van mijn moeder dat ik het vroeger ook al eens gehad heb. Toen duurde het 6 weken.:$ En konden ze uiteindelijk niets vinden.

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    wat bij mij heel goed helpt is bisquit!!! Toevallig heb ik nu voor de 2e dag ook last en het helpt echt goed. MIjn buikpijn is al minder en rustiger en ik ben ook niet meer naar de wc geweest sinds vanochtend. Wil natuurlijk niet zeggen dat het gelijk weg is, maar het helpt wel!

Sterkte, I know the feeling helaas.....

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bij mij werken die dingen altijd vrijwel meteen als ik ze ingenomen heb. (Met zwangerschap neem ik ze uiteraard niet...)

Dan zou ik denk ik gewoon even de huisarts bellen, wat je kunt doen. Want dat klinkt niet echt lekker dat je zulke waterdunne diarree hebt en ook zo vaak.. Wie weet zit er wel zo'n bacterie in je ontlasting.

Sterkte.

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik was al bij de huisarts geweest, maar die doen pas wat als het twee weken duurt. Inmiddels lijkt de diarreeremmer te werken. Gistermiddag de laatste keer waterdun, en vanochtend enigszins weer wat dikker. Ik hoop dus dat ik het ergste gehad heb. Maar het rook nog wel erg raar, dus heb er nog niet een supergevoel over.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gelukkig dat de diarreeremmer nu wel werkt...
    Maar eerst twee weken diarree hebben vind ik wel erg lang hoor, dan kun je toch hartstikke uitdrogen?

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Geen idee. Ik denk dat ze ervan uitgaan dat je goed drinkt etc. Voor die twee weken is het nog niet vreemd of zo. Na 2 weken zetten ze het pas op kweek.

11. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    :(
    jakkes wat vervelend!
    hopelijk is het ergste nu over!
    van harte beterschap en sterkte!

12. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    Heb niet het hele topic gelezen. Coca cola werkt (het liefst light) maar dan wel dood laten slaan (dus prik eraf)
    De HA zei me laatst dat het echt het beste is om niets in te nemen omdat je lichaam het het best eruit kan werken. Bovendien werken diarreeremmers vaak weer het omgekeerde in de hand nl verstopping. WOrd je ook niet blij van.
    De Ha zei idd ook dat ze pas na 2 wkeen antibiotica gaan geven. Beterschap

13. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb vanochtend 2x een lopermide genomen, had ook buikloop en na 3x rennen naar de wc had ik er wel genoeg van haha. ze werkten eigenlijk wel meteen na een kwartier. Nu nog veel gerommel in mijn buik maar verder geen krampen e.d. meer.

Share This Page