Kan dit vruchtwater zijn??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door roos23, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Sinds een dag of 2 heb ik als ik een beetje druk heb gedaan daarna harde buiken. Vooral als ik weer rustig zit of lig komen deze.

Nu heb ik al 2 ochtende het zelfde probleem. Als ik wakker wordt dan ga ik naar de wc om te plassen maar nu heb ik als ik loop dat ik doorzichtig vocht verlief. Ik heb hier geen controle over en voel me er echt ongemakkelijk bij.
    Zelf als ik geplast heb dan kan ik 10 min later als ik bijv van lig naar zit ga het weer hebben. Het ruikt niet naar urine en het is echt doorzichtig. Bij mijn dochter zijn mijn vliezen spontaan gebroken en het doet me echt daar aan denken. Ik vind het alleen vreemd dat het bij 2 a 3 keer in de ochtend blijft en daarna niet meer. Ik ga al zodra ik denk dat ik moet plassen mijn bed uit maar goed je zou zeggen dat als het urine is dat het daar ook naar moet ruiken.

Ik ben pas 32 weken en 2 dagen zwanger ik heb op zich nog even te gaan dus weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Bij twijfel altijd met je verloskundige contact opnemen! Liever een extra controle dan achteraf spijt!
    Omdat het 2-3 keer alleen in de ochtend gebeurt, denk ik niet een twee drie aan gebroken vliezen. Je zou het dan gedurende de gehele dag verwachten. Ik denk dat het of afscheiding of toch urine is. Dat het in de ochtend niet goed lukt om je blaas goed te legen waardoor je door verandering van houding en hoek van de blaas, urine verliest.
    Imke

Deel Deze Pagina