Hai meiden, heb even jullie hulp nodig Ik ben namelijk op zoek naar een comfortabele, lekker zittende, mooi uitziende en natuurlijk niet al te dure zwangerschapslegging. Maar helaas kom ik er niet echt uit Ik zie heel veel op internet maar durf ze niet te bestellen en uit te proberen ( en vind het ook zonde van alle verzendkosten ect.) Dus dacht vraag eerst of jullie goeie ervaringen hebben... Het moet wel echt legging stof zijn want die treggings vind ik persoonlijk helemaal niet lekker zitten even een voorbeeldje van wat ik ongeveer zoek maar wat helaas geen zwangerschaps legging is Product Detail | H&M NL (met of zonder strepen maakt niet uit, als het maar zwart is) Hoop snel een paar goede tips binnen te krijgen. Want mn normale broeken zitten echt niet lekker meer Owjah en trouwens naar de stad gaan en alle winkels binnenwandelen en alles passen zit er nu even niet in ivm met de misselijkheid en vermoeidheid dus vandaar dat ik eerst even wacht op jullie tips zodat ik wat gerichter kan zoeken
Wauww hm scoort dus wel goed, en ook nog eens een maar een tientje! Wat ben ik blij dat ik dit topic geopend heb zeg haha. De prenatal heb ik ook vaker goede verhalen over gehoord dus wil daar ook even kijken. Heeft de prenatal trouwens ook paskamers? (komt ineens in me op) ik Heb er eigenlijk nooit op gelet
Ik heb ook een zoektocht gehad! die van mamalicious & miss etam zaten echt niet lekker (had S en nog te groot) van HM zitten echt prima en veruit het goedkoopste. Dusse...H&M!!
ik denk dat het deze wordt Product Detail | H&M NL voor de meiden die de legging van hm hebben van 10 euro, kan je die ook gwn als broek aan? dus met een kort bloesjuh, topje of iets? Want ik heb het idee alsof dit wat dunner van stof is en je dus iets langs zoals een tuniekje ofzo erop aan moet Product Detail | H&M NL Vind die van de mamalicious vind ik ook leuk maar voor nu even te kort ivm het weer Ik denk dat ik gewoon zelf even in de prenatal moet kijken want in de webshop zie ik niet echt veel keus.
Ik vind die van mama licious er wel oke uit zien maar moet eerlijk zeggen vind het best prijzig ja... Dus ben blij dat jullie goede ervaringen hebben met hm scheelt toch wat in de prijs Ehm...en nu ik toch bezig ben... miss ook tips voor goede panty's? haha. K hoop dat het weer wat beter wordt maar aangezien het nu nog best fris is en ik in nov. pas ga bevallen en het dan rondt oktober ook alweer frisjes zal zijn Ik probeerde gister namelijk mn normale panty omhoog te hijsen maar dit ging gepaard met veel gewend en moeite dus maar mee gestopt
Heb ik ook van de hm! Die zwarte! Zitten prima en gaan goed mee. Heb er ook 1 van mamalicious die is wat dikker..
Ik heb er ook twee van de hema.. kun je bestellen op hema.nl en dan ophalen in de winkel. Dit kun je ook gewoon weer terug brengen als je het niks vind. Lekker thuis passen Ze zitten echt super fijn, heerlijk stofje!
@ phillys, Bedoel je de legging of panty? ja sorry mn eigen domme fout haha moest de vraag over panty's eigenlijk niet in dit onderwerp stellen want raak nu al in de war
Bij de Lidl hadden ze paar weken geleden ook zwangerschapskleding waaronder leggings voor paar (6??) euro. Ik heb daar 2 van gekocht, maar nog niet aangehad omdat ik ze nog niet nodig heb
Hier een klager van de h&m. Ik heb er nu al 3 versleten! De eerste trok ik omhoog en er zat gelijk een dik gat in.. De 2de en 3 de een gat bij dr naad.. heb ze in 2 verachillende maten gehad. Ik heb ook die van de liddl, die vind ik wel goed zitten! Ik ben dus ook opzoek naar een goeie
Ik zoek een grijze zwangerschapslegging, ik kan alleen maar wit of zwart vinden.... Iemand die gevonden?