Ik voel me met de dag onzekerder.... Stress om niks... En zie (bijna) alles negatief... Denk teveel na... Kan soms me ei niet kwijt, huil dan heel erg en weet ff geen raad Nu 5 mnd mama van de 2e Herkenbaar??? Pfffff
heeeeelll herkenbaar... en ik denk stiekum bij heel veel mama's... doen we t wel goed voor onze kleine, onze man/vriend, vrienden, opa's en oma's, t huishouden en alles wat we nog meer willen en moeten volgens ons zelf.... en als je dan een rot dag hebt voelt je kleine dat als geen ander aan en word er ook niet gezelliger op... voor mij hielp t op gegeven moment om maar los te laten, als eerste t huishouden. dan maar een week niet poetsen en stof op de vensterbank en een vieze badkamer en wasmand wat voller, dat komt allemaal wel. vrienden met kids begrijpen je wel, zonder kids hebben gewoon ff pech zeker met 2 kids zal het wel pittig zijn en weinige momentjes voor jezelf... soms gewoon lekker bank dagje inplannen en lekker op tijd je bed in en klokje rond proberen te slapen, doet mij altijd wel goed! of je kids soms een dagje wegbrengen of 1 kindje zodat je het wat rustiger hebt en aan dingen toe komt waar je anders niet aan toe komt....
Helaas ook hier hetzelfde verhaal, jongste 5 1/2 maand . Ga over een week weer aan het werk en heb het gevoel dat ik helemaal op ben. Ook naar man en oudste kinderen een kort lontje en snel geprikkeld. Zat net ff te googelen, aangezien ik na de 2e een depressie gehad heb. Ik ga nog maar eens wat meer wandelen ofzo dat ik in de buitenlucht ben. Sta ook open voor tips
Jep, hier hetzelfde. Ikzelf ben hulp gaan zoeken aangezien het mijn functioneren belemmerde. Tip waar ik het meeste aan heb is te blijven relativeren. Waarom ben ik onzeker, is dat wel terecht, waarom voel ik me nu gestresst, is dat wel terecht etc. Helpt mij voor nu wel, maar er is nog veel werk te doen
Herkenbaar!! Ben snel prikkelbaar. Denk dat het bij mij van mn hormonen komt. En 2 kinderen vind ik naast mn werk nog best wennen. Af en toe er op uit zonder kinderen is wel goed hoor! Even weer opladen en voor je kids us dat ook goed.