Ik had een tijdje terug dus al een stuk verhaal met vraag geplaatst maar tot nu toe van niemand reactie erop gekregen. In het kort. ik heb PCOS ( ben jaren geleden met ex ook bezig geweest tot hij aangaf toch geen kinderen te willen) nu na zaadcontrole kwam de klap dat we dus alleen in aanmerking komen voor ICSI. Dus geen clomid/duphaston. Nou wil ik dus toch ook dat hebben van de dokter. Hoor pas 26 juni of ze dat willen voorschrijven. heb erbij gezegd dat ik dus ook een donor heb (zaad!) waarmee we dan misschien toch met medicijnen combi kunnen proberen en als dat niet gaat misschien voor ICSI. Was heel boos dat ze me zelfs zo een kleine kans niet willen geven. Wie weet als ik een cylcus als klokwerk had hadden we misschien nooit in het ziekenhuis gezeten en hadden we nooit geweten dat het zaad van mijn man minder kwaliteit is. Wondertjes bestaan toch. dit is voor mij mijn laatste jaar proberen aangezien ik nu 40 ben. Zijn er nog meer vrouwen van miijn leeftijd hier? en ook mensen hier die zelf proberen met donor? groetejs
hai welkom hier. ik kan je ook niet helpen met je vraag, maar hoop voor jullie dat jullie heel spoedig een wondertje mogen verwachten. sterkte