Hoi meiden, Lees hier in een ander topic heel veel goeds over de zelfbruiners van St Moriz. Maar welke gebruiken jullie? De mousse of de lotion? En maken jullie ook gebruik van die speciale handschoen of doen jullie het gewoon met de handen?
Ik hoor hier veel goede dingen over. Zie nu toevallig dat de mousse te koop is bij kruitvat voor 7,99. Ga 'm straks halen....lees overigens wel dat een handschoen geadviseerd wordt. Succes! ☺
Ik heb de lotion, medium (want ik heb een vrij lichte huid) en ik gebruik de handschoen. Superhandig! Heb hem overigens gewoon gekocht bij het kruidvat.
Er ligt gewoon in het schap naast de st. Moriz een bijpassende handschoen. Die hoort bij het merk. Daarmee maak je geen vlekken. Kost 5 euro geloof ik.
Ik heb de mousse omdat ik deze makkelijker vind smeren dan de lotion. Heb trouwens wel de nieuwe variant van de St. Moriz. Is wat duurder maar de geur is vele malen beter en voor mijn gevoel blijft deze beter zitten dan de eerdere variant. Heb hem online besteld bij Captain tan. Zou ook het de handschoen erbij kopen want dat maakt het smeren echt veel makkelijker (plus schonen handen) Heb het trouwens nog niet zien liggen bij de Kruidvat. Ligt ie bij de andere zelfbruiners dan?
Vandaag niet gezien bij Kruidvat. Ik vraag me wel af hoe jullie het met scheren doen. Is je huis na het benen scheren dan niet weer wit?
Ik scheer altijd eerst voordat ik de zelfbruiner gebruik. Tegen de tijd dat de kleur vervaagd is het ook weer tijd om m'n benen te scheren dus dam scheer ik het eerst weer voordat ik de zelfbruiner gebruik.
Je moet idd niet scheren nadat je je creme hebt op gedaan Maar je blijft zo'n 2 dagen bruin dus daarna kun je mooi weer scheren.
Hier echt wel wat langer bruin dan 2 dagen hoor! Het is bij mij pas echt weg na een dag of 5. Maar ik smeer meestal 2x per week zodat ik iedere dsg echt mooi bruin ben
Nav een topic afgelopen week, heb ik het ook besteld, icm bijpassende handschoen. Fijn spul en de bruine huid ziet er heel mooi uit! Ik heb de lotion.
Ons nichtje heeft deze en de handschoen. Eerste wat wij zingen als ze binnenkomt (ze heeft het altijd of facebook wanneer ze zelfbruiner aanbrengt of haar wenkbrouwen doet of wat dan ook) is umpa lumpa.