Mijn abbo loopt bijna af en mijn telefoon is ook aan vervanging toe. Maar welke? Sowieso GEEN Iphone, dat staat vast, ik wil per se android. Nu heb ik een sony, die op zich goed bevalt, maar ik wil eigenlijk weer terug naar Samsung, het nadeel is dat het loeigrote toestellen zijn allemaal. Ik hou van wat kleiner. Wat hebben jullie en bevalt het?
Oppo Find x2 lite had altijd Huawei. Maar was bang dat de ondersteuning minder zal worden vandaar dat overgestapt ben. Prima telefoon. Maar eigenlijk net te groot. De Huawei is meer handzamer.
Ik volg even mee. Heb zelf nu Huawei P20 Pro. Echt super telefoon echter wordt hij nu te oud.. Het liefst een nieuwe Huawei, maar die hebben geen Google Play Store meer volgens mij. Ben nu zelf aan het verdiepen in een Xiaomi, omdat deze budget vriendelijk zijn en ook kwalitatief heel goed. Maar twijfel teveel nog. Lees dus even mee voor meer tips
Samsung heeft ook kleinere versies van hun toestellen. Als je een Samsung wilt, moet je er gewoon voor gaan, anders krijg je spijt. Ik wijk zelf daarom nooit af van samsung. Man heeft een one plus nu en mist samsung. Een paar jaar terug was hij overgestapt naar LG en had toen ook al direct spijt. Hij gaat mijn S20 plus overnemen zodra ik een nieuwe abo aan kan sluiten
Ik heb jaren Huawei gehad maar vanwege de problemen omtrent Huawei nu gekozen voor een Motorola.. Ik zat te twijfelen tussen de xioami en Motorola trouwens
Hier had ik Huawei leuk tot hij 2 jaar was dan echt aan vervanging toe. Nu een oppo. Giga veel opslag. En na 2 jaar kan ik nog steeds minstens 2 dagen met de batterij doen denk langer. Wilde Samsung deze me aan late. Smeren hhaa. Maar ergggggg blij mee
Ik had een Huawei p30 lite en ik mocht vorige maand verlengen en weer voor een Samsung gegaan. Samsung A52, ik ben er ZO blij mee! Niet te duur en qua specificaties echt heel top. Ik raad 'm echt aan!
Heb ik ook, heb alleen een half jaar geleden de fout gemaakt om online te bestellen en nu dus een heel groot model... Ik wacht de dagen af tot hij stuk gaat en dan komt er ook weer een kleiner model van samsung
Die hebben mijn kinderen ook. Bevalt hen prima. En voor huidige begrippen niet zo groot inderdaad, al vind ik hem dat wel (maar ik heb ivm het formaat dus wel een iPhone, dus daar heb je weinig aan ).