Hey Meiden, Wie heeft hier nog meer last van en weet wat hier aan te doen is. Heb sinds weken last van mijn stuitje..en zo'n pijn doet het, kan niet meer op mijn stoel zitten normaal ( op het werk ) en als ik opsta moet ik dat heel voorzichtig doen....vreselijk..Nog nooit gehad. Heb net wel de gynaecoloog gebeld en ze gaan overleggen en dan bellen ze me terug..
Nou nee daar heb ik geen last van.. Kan je ook niet helpen met een antwoord wat het dan wel zou kunnen zijn Succes ermee
Ik heb dat ook mijn vk zei dat het komt door de baarmoeder die tegen je achterkant aandrukt...Ik heb het niet altijd alleen als ik lang gezeten heb dan moet ik ook heel voorzichtig uit mijn stoel of van de bank komen. Ik weet ook niet wat je er tegen kunt doen eigenlijk, geloof alleen je bekken trainen.
Ik heb dat ook, vooral als ik heb gefietst. Het afstappen doet dan echt heel erg zeer. Ga morgen ook maar even vragen wat dat is.
Ik heb het ook, nu is het alweer een stuk minder. De vk vertelde dat dit komt doordat de gewrichten losser gaat zitten en je stuitje dan meer kan bewegen. BIj mij begon het met 12 weken en nu met 26 weken heb ik er maar af en toe last van.
Ik heb hetzelfde, alleen heb ik ook last van mijn onderrug, uitstralend naar mijn bil.. rechts en links afwisselend. Mijn fysio noemt het Bekkenpijn, want echt bekken instabiliteit komt zelden voor, maar zo wordt het in de volksmond wel genoemd. Ik krijg er oefeningen voor, en moet rustig aan doen op me werk.. helaas nu al :S
even een update, gynaecoloog gebeld en die gaf aan dat er vrij weinig aan te doen is en verwees me door naar de fysio of mensendieck..en as maandag heb ik mn eerste afspraak bij mensendieck hopelijk mag dat baten
Ik heb dit ook gehad. Bij lang zitten ging m`n stuitje ontzettend zeer doen en opstaan en weer gaan zitten deed erg pijn. Volgens vk heeft het met het bekken te maken wat weker wordt en wat gaat 'bewegen'. Ik heb bij de thuiszorgwinkel een speciaal zitkussen gekocht met een uitsparing aan de achterzijde. Dit heeft de laatste weken goed geholpen op het werk. Sinds ik verlof heb, heb ik erg geen last omdat ik dan meer in beweging ben. Maar voel het wel weer opkomen als ik te lang zit. Hoop voor je dat de oefeningen helpen want je moet nog een tijdje!