dichte rode oogjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by jump, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jump

jump Lid

Feb 26, 2009
    13
    0
    0
    omdat ik 2 en een half uur lang niet mocht persen(terwijl ik al wel volledige ontsluiting had !! ) omdat de gyneacoloog nog niet in het ziekenhuis was( hij wilde zich eerst nog douchen:()is onze dochter toen ik eenmaal mee mocht persen er als een raket uitgeschoten.
    Nu heeft ze hele kleine dikke oogjes(oogleden) en ze zijn een beetje rood/paars van kleur

De kraamhulp zegt dat dat komt door de druk van ruim 2 uur "vastzitten"in het geboortekanaal en het daarna gelanceerd worden

Nu ben ik bang dat ze er iets aan overhoud of dat haar oogjes altijd zo klein blijven

Ze is nu 4 dagen en nog steeds kunnen ze maar op een heel klein kiertje open

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi Jump,

Waarschijnlijk heeft de kraamhulp gelijk hoor! Ik kan het natuurlijk niet zien, maar ik denk dat het komt door de bevalling, en dat het gewoon weer weg trekt. Maak je geen zorgen, je zult zien dat het iedere dag beter gaat. De verloskundige komt ook langs tijdens deze week, misschien kun je je ook door haar nog eens gerust laten stellen.

Groetjes Adrienne

Share This Page