Wat koop jij voor je Man als sint/kerst cadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMeStphnie, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    :(
    Het onderwerp zegt het al. Ik weet aboluut niet wat mijn vriend wil!
    Altijd als ik vraag wat vind je leuk wat wil je als cadeau enz.. zegt hij heel lief aan jou heb ik genoeg ik heb alles al!

Lief? Ja zeker. maar daarr heb ik vrij weinig aan als ik iets liefs voor hem wil doen!...

Wie heeft tips of wat koop jij zelf voor je man niets duurs maar gewoon een aardigheidje?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Hier sint en werkelijk nog geen flauw idee

3. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    haha dus jij heb ook misschien wel wat aan dit topic!:D
    Ik weet ook helemaal niks!. mijn hoofd is compleet empty gewoon.
    Hoop dat iemand goedkope leuke site heb voor cadeautjes enzo!..

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    heel makkelijk. NIETS wij vieren sinterklaas maar alleen voor de kinderen :)

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Wij ook!!

6. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop niets.... hij krijgt in december datgene wat al bijna 9 maand in mijn buik zit al! Grapje....

Geen idee nog. Waarschijnlijk komt het weer neer op een geurtje of sokken. ;)

7. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik heb ook nog geen idee 😏

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Toevallig klaagt mijn man de laatste tijd over koude voeten dus ik leg uggs sloffen onder de boom voor hem. Verder het blad helden, een puzzel van 1000 stukjes (vind hij leuk samen met dochter te doen) en ik koop met de kids nog iets voor hem

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij kopen ook niks voor elkaar.

Dat doen we gewoon wel eens ergens in het jaar als ik iets super gaafs tegen kom ofzo maar niet specifiek met kerst of sinterklaas.

Maar:

Een horloge
    Nieuwe game
    Ketting
    Iets voor een hobby?
    Lekkere massage olie
    Leuk setje voor jezelf? Lintje dr om en klaar;)

Zo iets?

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn man houdt van koken en krijgt van mij een dikke houten snijplank/hakblok iets. Andere opties waren een mooie peper en zoutmolen of een mooi italiaans kookboek.
    Vorig jaar kreeg hij een marinade, kruiden en saus e.d. ingepakt kado met een briefje erbij dat hij even in de vriezer moest kijken. Daar lag dan nog een mooi stuk hertenbiefstuk ingepakt en wel haha.

11. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke shirt
    Leuke overhemd
    Lekkere geur
    Sokken/Boxershorts
    Verzorging: creme/aftershave etc.

Dure horloge heeft ie al doen we niet continu n nieuwe van kopen. Schoenen en jas doet ie zelf om de zoveel tijd. Blijft er voor mij bovenstaande lijstje over!

12. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Wij kopen alleen kado's voor elkaar als we daar zin in hebben.

13. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Oke, ja mijn vriend die kookt geen hele speciale dingen ofzo, we koken om de week en meestal lekker makkelijk een prakkie haha!. Hij had het ook over slippers in huis maar wat voor dragen mannen dan, ik vind van die adidas slipper weer zo stom!.. en uggs slippers vind ik weer zo duur!...Horloge zal hij niet gaan dragen. En sokken zulke dingen kopen we iedere maand wel!. ik zelf ben altijd al blij met wat lekker of bloemen maar hij snoept niet ivm zijn sport!. Dus daar heb ik ook lekker veel an!

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Niks. Word een dure periode. Sint, kerst, verjaardag,...
    Ik zou begot ook niet weten wat ik zou moeten vragen aan mijn vriend.

15. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    nou niets hahah hij krijgt zijn kindje als kerst cadeautje ihihih :D:D en veel kusjes en knuffels , wij doen nooit echt aan cadeautjes voor die periode , we koken voor elkaar , maken lekkers en genieten van elkaars gezelschap.

16. Voor 5-12 doen wij ook niets voor elkaar. Voor kerst krijgt hij een halfjaarabonnement op de Top Gear. Hij heeft hetzelfde in juli voor z'n verjaardag gekregen en het bevalt erg goed, dus.. Niet heel origineel of verrassend dus, maar als hij er maar blij mee is ;) Ik heb om een agenda gevraagd en die krijg ik ook vast wel :p

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Voor sint en chocolade letter en handschoenen en sjaal.
    Voor kerst een nieuwe jas, jaar agenda en waarschijnlijk een geurtje o.i.d.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Wij kopen normaal geen cadeautjes voor elkaar met sinterklaas en kerst, maar dit jaar toevallig wel voor kerst. Mijn man wil altijd wel een nieuw horloge, maar heeft al 4 dure liggen, dus dat weet ik nog niet. Verder misschien een mooi leren laptoptas. Verder geeft hij eigenlijk nergens om, dus vind het erg lastig.

19. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Mijn man krijgt de nieuwste Dirk Jan (stripboek) en een zaklamppakket (4 Duracell zaklampen in verschillende formaten).

20. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wij vieren ook kerst en ik moet nog wat verzinnen voor hem. Dus ik haak even aan.

Echt zoooo lastig vind ik dat voor mijn man. En hij is ook in februari jarig :( Kan ik weeeer iets bedenken haha!

Deel Deze Pagina