Hoi, Om 1500 uur heb ik gegrilde vleugeltjes gekocht. Ik heb ze pas om 1900 uur in de koelkast kunnen doen. Het was best warm in de tram en buiten, zullen ze nog goed zijn? ik ben een keer zo ziek geweest door eten en ben nu erg voorzichtig
nou zou het risico niet gaan lopen. zeker met kip niet. 1 keer voedselvergiftiging krijgen en je gaat deze vraag niet eens meer stellen
Mijn man werkt in de kip, hij zegt dat je niet bang hoeft te zijn als ze al gegrild zijn, met kip die nog gegrild moet worden is het een ander verhaal maar kip die niet goed meer is ruik je van een afstand al haha
De kip is al gegrild, ik dacht ook dat het dan wel nog kan maarja weet het niet zeker. Had ze gehaald voor bij de televisie vanavond, heb er heel veel trek in hahaha
Tuurlijk kan je ze nog eten. Zonde om weg te gooien. En 4 uurtjes is niet veel hoor. Ook niet voor rauwe kip
Dan heb ik nog een vraag, ik heb woensdag kipfiletgehaald, en in de koelkast gedaan, ik kan het pas morgen , klaarmaken, is het dan nog wel goed?
Ik had zoiets een tijd terug. Toen ik het pak openmaakte stonk het verschrikkelijk. Slager zei dat ik dat ook niet zo moet doen (ongeacht houdbaarheidsdatum). Als je het niet dezelfde dag opeet, kun je het beter meteen invriezen. Ik zou het dus niet meer opeten.