WIE weet er een strand, redelijk in de buurt van west-brabant (Roosendaal, Breda)? Zijn die er uberhaubt? Liever niet zo'n 'nepstrandje', omdat we er vanavond heen willen (als het wat rustiger en koeler is) en die dan meestal niet meer open zijn..
Ja maar dat is een zwembad, en geen strand Vlissingen is wel héél lang rijden! Dankjewel! Dat is misschien wel iets!
Strand Grevelingen. En daar naast ligt t restaurant Grevelingen. en is vlakbij Bruinisse. Ik kom zelf ook uit de omgeving R'daal.Het is niet zo ver, ongeveer 3 kwartier rijden...althans dat vind ik niet zo ver. Op zich wel te doen. Idg beter als naar Scheveningen hihi.
We zijn uiteindelijk maar naar Wassenaarseslag geweest, wat 50 minuten rijden was De dingen die hier (tot op dat moment, ik heb de nieuwste reacties nog niet gegoogled) werden genoemd waren of heel ver weg + onbekend, of het waren geen échte stranden (met zee en zonsondergang, weetjewel )
ja ook oesterdam van deze kant! of ietsje verder heb je ministrandjes maar wel hele leuke: wemeldinge (dan lig je bijna in onze achtertuin) maar die zijn ze nu aan het verbouwen dus strandje is even weg maar komt als het goed is terug over een paar weken
Wij gaan vaak naar de Asterdplas aan de Rietdijk in Breda-Haagse beemden. Is zoet water, maar ideaal voor kids, en je kan er lekker zitten. Overdag is er reddingsbrigade aanwezig, erg prettig idee. Daarnaast is ook een paviljoen, altijd makkelijk. En er komt elke dag van het weekend een belgische ijscoboer langs met heerlijk italiaans roomijs. Al met al.... wij vinden het er super. Daarvoor gingen we altijd naar Grevelingen maar ik vond het vanaf Oudenbosch te ver rijden. btw zit je bij de Grevelingen met betaald parkeren. anyway...succes
Er is trouwens flink wat zand en gras........lots of gras! en wat bosjes hier en daar als je wat beschut wil zitten. Of wat dan ook het is trouwens ook best ruim, ja als het 30 graden is en overdag natuurlijk zit je dan hutje mutje op elkaar maar buiten dat is het echt super.
heej ja de mosten is wel leuk.. maar zit ook aan openingstijden. galderse meren niet. wij wonen best dichtbij elkaar zeg.. en wij rijden vaak genoeg naar vlissingen, is wel een eind. maar wel leuk.
Vlissingen en Grevelingen gingen we regelmatig heen maar onze jongste die vind lange einden rijden zo vervelend en wordt vaak ook wat ziek, vandaar dat we nu dichterbij gaan. Maar vlissingen blijft heerlijk
Je hebt ook nog de binnenschelde in bergen op zoom, en in etten-leur zit er de westerpolderplas... diezijn 's avonds gewoon open
Hier ook vaak oesterdam! Wel van te voren even tjekken op internet of het geen hoog water is, want dan heb je geen strandje . En daar heb je een hele mooie zonsondergang! Recht boven het water!