Dichtsbijzijnde strand Breda / Roosendaal

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hier ook Strand Grevelingen. Niet te lang rijden en een mooi strand :)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Als wij naar het strand willen dan gaan we vaak richting Zeeland maar dan niet naar de hele drukke stranden maar naar andere strandjes....
    Zo zijn we een keer in Borselle (ofzoiets :p ) geweest, en bij nog zo iets... Maar mijn vriend heeft lang in de provincie Zeeland gewoont dus die weet de plekjes wel :p

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Grappig ik zie net dat je wel heel dicht bij ons in de buurt woond ik ga regelmatig naar de banaan toe.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

galderse meren inderdaad...

de banaan las ik vind ik persoonlijk niks. Vooral niet als het lang warm is geweest. Vind er veel vliegjes zitten en het water in het hoogseizoen niet echt schoon.

5. Even voor de duidelijkheid; het ging hier NIET om het zwemmen maar om een mooie avond-strandwandeling mét zonsondergang ;)

We gaan binnenkort Oesterdam een keer proberen!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Voor een strandwandeling moet je niet naar de oesterdam gaan hoor ;)

7. Niet? :) Op Google zag het er wel stranderig uit :)

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
  9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    denk dat het stukje bij de sluis wel leuk is?
    daar zie ik 's avonds nog regelmatig mensen lopen.. lijkt mij tenminste wel leuk stukje om te lopen
    zit ook nog wat duinen enzo geloof ik

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heb even gekeken en zo ziet het er erg stranderig uit maar dat is het echt niet het is een soort dijk dwars door het water heen als het laag water is heb je een soort nat ''strand'' maar daar kun je met je kleding aan geen strandwandeling maken en als het hoog water is heb je helemaal geen ''strand'' alleen maar stenen ;)
    Je kunt hier in de zomer wel super lekker zwemmen en je auto staat gelijk aan de dijk.

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wij hebben 20 jaar op een camping gestaan in Stavenisse in zeeland. weg oversteken en dan waren we bij de zee. je kan er heerlijk wandelen over de dijk en komt onderweg regelmatig wat zand of schelpenstrandjes tegen! zal ff naar een luchtfoto zoeken
    tis denk ik een halfuurtje rijden! als je daar die dijken afrijd kom je altijd wel wat tegen

12. Volgens mij is duidelijk dat we voor een écht strand dus toch echt een stuk moeten rijden.. Jammer, maar helaas! Over een tijdje ben ik hier weg en woon ik een stuk dichter bij het strand, dus we houden het nog wel even uit :D

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
  14. Haha :p Maar het is juist zo lekker om, als je aan je lippen likt, het zout te proeven! En hoe het daar ruikt.. Hmm :D Oh, en de wind in je haar!

Deel Deze Pagina