Uitslag laparoscopie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Dee, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Lieve dames,

Hier ben ik weer, ff terug van weg geweest....
    Heb dus vorige week diagnostische laparoscopie gehad (ivm geconstateerde PCO en in verleden chlamydia, wat ik overigens niet wist, hadden ze in mijn bloed gezien....). Viel reuze mee...Was helemaal niet misselijk of moe na de narcose en mocht gewoon s' avonds weer naar huis. Wel nog last gehad van mijn schouders en drukgevoel op mijn borst een paar dagen lang. Maar goed; mijn linker eileider is helemaal goed doorgankelijk , rechts zat dicht maar de gyn zei dat dit ook een spasme kon zijn als reactie op die vloeistof die ze inspuiten. ...
    Volgende week vrijdag de officiele uitslag van onze behandelend arts (fertiliteitsarts). Ik denk dus dat ik ook aan de Clomid moet....

Groetjes
    Dee

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee dee!
    fijn dat het mee viel meid!
    hopelijk krijg je volgende week een goede uitslag, en kan je nou eens snel voor het echie beginnen!!
    liefs elfje

3. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Dee, als ik komend weekend ongesteld wordt dan krijg ik binnenkort ook een Laparoscopie.....

Ik vind het zelf vreselijk... Hoelang heb jij er last van gehad?

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    O spannend. Gelukkig viel het allemaal mee.

5. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    He Damie,

De narcose en zo daar heb ik dus helemaal geen last van gehad, toen ik wakker was wel wat buikpijn maar kreeg meteen pijnstillers. Ik heb eigenlijk 5 dgn last gehad van mijn schouders en mijn borst. En je moet wel even rust voor jezelf inplannen, weet niet of je werkt, maar ik was wel 3 dgn 'van de kaart', suf en zo.

Succes
    X
    Dee

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    spannend en fijn dat het mee viel.
    Succes verder meid!

7. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik werk 40 uur dus daar moet ik dan alvast rekening meehouden.

Laten we hopen dat ik niet ongi wordt en dus zwanger ben dan hoeft het allemaal niet. Maar mijn gevoel zegt wat anders....blehhh

Kon je eigenlijk snel terecht voor zo'n behandeling?

8. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Ja ik ben gewoon heel brutaal geweest toen ik hoorde dat ik die laparoscopie moest krijgen heb ik gewoon zelf de 'operatie planning' gebeld of er niet snel een pleke vrij was ivm vakantie enz... En het lukte gweoon ook nog, kon 1.5 week later al terecht.

Hoop ook voor jou dat je niet ongi wordt....

Succes

9. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Oke... ik zal ook mijn "vakantieplanning" er doorheen gooien...

Er is steeds op de echo een hoopje vocht te zien..voor 1 van de eierstokken. De gyne weet niet wat het is en daarom krijg ik een kijkoperatie....

Ik vind het wel heel snel gaan allemaal. Dit is mijn eerste ronde clomid.... maar ja ze kunnen er maar beter snel bij zijn he...

10. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    Ook ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een laparoscopie moet ondergaan (heb ook pco en schijnbaar chlamydia gehad(dit wist ik ook niet)
    Ik heb nooit een operatie gehad uds ik kijk er erg tegenop en heb eigenljk er geen zin in. hoeveel heb ik over om een kind te krijgen.....

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Jeetje geitje spannend, ik kan mij wel voorstellen dat zo`n operatie heftig is!
    Weet je al wanneer je moet?
    Veel succes.

Groetjes Senna

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Meiden,

Ook ik heb een laparacopie gehad en ik vond de narcose en operatie heel erg meevallen. Het enige wat ikzelf vervelend vond dat was de pijn in mijn middenrif en schouders. Ik ben lekker 2 weekjes thuis gebleven om helemaal te herstellen en niet overhaast weer te beginnen met werken.

Dee, ik hoop dat de uitslag volgende week positief voor jullie is.

Groetjes,
    Elvira

13. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    He Elvira,

Lief van je berichtje, van jullie allemaal trouwens. EN uitslag was goed, maaaaaaar, ik ben nu zwanger. Zou idd voor uitslag van laparoscopie naar zh moeten maar kreeg een week hiervoor zo'n pijn aan mijn borsten...Heb toen gewoon een testje gedaan omdat ik ook zeker wilde weten dat ik niet zwanger zou zijn voordat ik aan de hormoonpillen zou gaan. Nou schijnt het dus dat ik al zwanger was van voor de operatie.....? Hebben in zh meteen echo gedaan en daar zagen ze een vruchtzakje van 5 weken....

De rest staat allemaal in 'zwanger'

X
    Dee

14. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Meiden, ik krijg morgenochtend een lapa....
    Vreselijk vind ik het. Ik ben bang toch iets van de operatie te voelen ondanks de narcose.... bleh....

Dee en Elvia, hebben jullie nog tips voor mij?

15. Niet meer actief

Hey Damie,

Heel veel succes! Maak je niet te ongerust; probeer te ontspannen en van wat ik lees en gehoord heb (moet zelf namelijk misschien ook) moet je lekker daarna even vrij en rust nemen.

Volgens mij is het net als bij de tandarts; ook dit gaat voorbij.

Heel veel succes en kies voor jezelf! (Lees; laat je daarne ff lekker in de watten leggen ;) )

Jo.

16. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Jofels, thanks..... mijn mannetje heeft ook vrijgenomen en houdt het weekend helemaal vrij voor ons....

17. poppetje

poppetje Lid

7 sep 2006
    12
    0
    0
    hoi allemaal .Ik was eergisteren bij mij gyn voor de hsg uitslag maar dat was niet zo best :( mijn linker eileijder is zit niet zo goed uit ik moet ook naar laparoscopie maar er is een kans dat de linker eileider weg moet heb daar iemand ervaring mee ? :rolleyes:

18. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    volgende week rond deze tijd wordt ik geholpen. Ik hoop, poppetje dat je linker eileider mag blijven. Hopleijk dat rechts alles goed maakt.
    Ik ben blij dat ik meteen een laparoscopie krijg en niet eerst HSG en dan nog een operatie.

Succes en hopelijk valt het allemaal wel mee.

Deel Deze Pagina