Ik vind het altijd wel leuk om mee te lezen met de wat draagt jouw baby/dreumes topic. Maar nu vraag ik mij af, wat dragen jullie vandaag? Ik ben reuze benieuwd..
Haha, niet zo denderend, een spijkerbroek met wat gaten en stiksels en een shirt met strepen. En jij?
Een te strakke spijkerbroek die absoluut niet lekker zit...! straks maar weer een half uur voor de kast staan die bomvol zit, maar waar niets " leuks" in hangt.. ik ben zoo zielig haha
Bruine Suede laarzen donkergrijze maillot spijkerrokje wit met grijs gestreepte blouse daarover een grijze trui.. Maar denk dat ik straks nog even mn kast ga induiken, vind de blouse met trui niet zo heel erg leuk geloof ik
Op het moment nog mijn trainingsbroek met een zalmkleurig shirtje, niet heel denderend. Straks een lang tshirt met minirok, thermolegging en uggs!
Een roze pyamabroek met stipjes en een blauw schirt met bloemen.. En ben ook niet van plan om die te verruilen voor iets anders vandaag
ik zit nog heeeeeeeeeeeeeeerlijk in mn bankhang kloffie en ben er nog niet uit of ik die vandaag ga verruilen voor iets anders
Zwarte trui zwarte legging grijze rok We hebben trouwens een feest vanmiddag dus de kinderen kleed ik pas vanmiddag om.
haha lees na het plaatsen deze reactie pas ik zei dus hetzelfde wel een uber sexy combinatie heb je aan
Jawel he Ben verplicht geïnstalleerd op de bank en er komt niemand langs vandaag.. Ben vanmiddag alleen thuis dus waarom al die moeite doen
Was vanochtend met de kids naar buiten, dan draag ik een lange zwarte jurk en hoofddoek. Ben nu binnen, heb me niet omgekleed want ga zo weer naar buiten, dus heb nog mn jurk aan haha.
ik zit nu nog in mijn grijze joggingbroek en roze bigshirt straks ga ik mijn skinny jeans aandoen met een blauw tuniekje en zwarte nike laarzen
Ook ik nu nog een grijze pyama broek met een zwart shirtje.. Straks waarschijnlijk een zwarte legging, cognac kleurige laarsjes, zwart jurkje en cognac kleurige riem.. Daarbij nog iets hollands (hawai krans of nagels ofzo), want heb vanmiddag een feestje waarbij we ik hou van holland gaan spelen, ik ben Linda de Mol, dus hoef niet echt verkleed, want dat heeft zij op tv ook niet..
ik zit nu ook nog in mn campingsmoking. Straks heb ik verjaardag, dus zit in dubio, of: zwarte legging, met een zwarte dikke tuniek/jurkje (hoe je het ook wil noemen), met laarzen. of de jurk vervangen voor een spijkerrokje met een zwart shirtje. Jullie zeggen het maar!
sannet: spijkerrok met zwart shirtje. Hier: donkerblauwe joggingboek, zwart shirt met lange mouwen en omdat ik het koud had een grijs tuniek erover.. haha en dat blijft ook zo, tenzij we nog weggaan.