Erger me even aan vriend!

Discussie in 'De lounge' gestart door mb90, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Eerst en vooral, ik zie mijn vriend doodgraag en hij mij! Hij heeft veel goede kanten maar toch erger ik mij soms. Zoals nu...

Meneer is om 21uur in zijn bed gekropen! Hij is moe...

Ik verlang de hele dag tot s'avonds wanneer hij thuiskomt maar heb uiteindelijk niet veel aan hem.
    Komt thuis, eet, doucht, kijkt tv en gaat vroeg slapen...
    Om de dag gaat hij naar de fitnes, en dan ook eten, douchen en slapen.

Vind dit zooo jammer. Ik wil dan praten en knuffelen met hem en hij gaat gewoon naar bed..

Geen idee wat ik hiermee wil bereiken, maar ik erger mij hier soms heel erg aan.

Ook omdat hij nooit te moe is om naar de fitnes te gaan, maar om iets langer op te blijven om met mij te babbelen dat gaat niet...

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    He gedver dat is niet leuk voor je nee......Heb je het al een aangekaart?

Even een digi knuffel voor jou

3. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Ja heb dat al vaak gezegd tegen hem dat ik dat niet leuk vind.
    Maar dan zegt hij dat hij een zware job heeft en moe is en wil slapen.

Dat geloof ik best en snap dat dat wel maar toch.

Morgen wou ik graag eens ergens gaan samen maar dat gaat niet. Morgen moet hij om de stoelen in de voormiddag en in de namiddag gaan fitnessen... Geen tijd dus om ergens te gaan samen, en zo zit ik dus weer de hele dag thuis alleen met dochtertje...
    Zit al de hele week thuis!

4. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    He wat naar zeg!

Maar 21.00 uur moet hij zo vroeg op dan?
    Heeft ie een 'winterdip' of is dit altijd zo geweest?

5. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Daar zou ik ook van balen! Kan hij niet een keertje minder gaan fitnessen misschien?

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja dat dacht ik dus ook.
    Hoeft niet gelijk helemaal te minderen natuurlijk, maar zijn spieren zullen niet gelijk verslappen als hij 1 keertje niet gaat en in plaats daarvan lekker met jou gezellig doet.

7. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw

Hij staat op om 6h. Is niet zoo vroeg toch? En dit is altijd zo geweest..
    Vaak slaapt hij dan ook nog eens in de camonette s'morgens als ze naar de werf rijden.

8. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ja ieder zijn ding mijn vriend gaat er om half 7 uit en wij gaan om half 11 naar bed. Anders heb je praktisch geen avond joh.
    Zou toch eens vragen of hij niet een keer thuis kan blijven, beetje quality time is toch ook belangrijk zou ik zeggen ;)

Edit: een volwassen zou met 7 a 8 uur slaap voldoende moeten hebben toch...

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier ook weer alleen achter de computer.
    Partner is om half 10 naar bed gegaan.

Gelukkig geen hobbyfreak, dus ik zie hem wel nog.

Maar af en toe steekt het hier ook wel, als het zo een paar dagen op rij is.

Hier heeft partner wisselende shiften (deze week bijvoorbeeld vroege - beginnen werken om 6 uur), dus ik snap het wel.
    Maar het maakt mij tegelijkertijd niet minder eenzaam.

Volgende week heeft ie dan weer late shift, dan werkt ie van 2 tot 10. En is ie thuis om half 11 's avonds. En 't weekend dan ook.

Hier "verplicht" ik mijn partner wel dat we af en toe dingen samen doen in 't weekend of op zijn vrije momenten - doordat hij 't weekend geregeld werkt heeft hij soms vrij in de week.
    Dingen die sowieso moeten gebeuren (naar de winkel, ...) maar ook leuke dingen.
    Morgen gaan we 's avonds naar een concert en daarna uit eten :).
    En ja, ook hij vindt die uitstapjes heel belangrijk.

Ik werk gelukkig 3 dagen per week (kantooruren). Ik zit dus niet altijd thuis. De tijd dat ik op voltijdse ziekte stond - 3.5 jaar lang - vond ik het echt wel vreselijk!
    Maar tegelijk ... teveel samen (toen hij een tijd werkloos was terwijl ik ziek was) werkte ook niet echt.

Ik zou dus echt wel aandringen op 't feit dat je dingen samen wil doen. Wil hij het niet zien, dan moet hij maar ondervinden dat dat nodig is!
    Die fitness gaat namelijk niet lopen.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het is wel heel lang slapen. Of gaat hij nog tv kijken ofzo? Als hij echt zo moe is zou ik toch eens langs de huisarts gaan om zijn bloed te laten controleren enzo. Hij zou aan 8 uur toch ruim voldoende moeten hebben gemiddeld genomen.

Maar goed, ik kan me er uberhaupt niets bij voorstellen, mijn man gaat nooit voor 0.00 uur naar bed, ook niet als hij er weer om 5.30 uit moet...Dat is ook weleens vervelend ;)

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik herken het, niet echt leuk en gezellig inderdaad!

12. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wat vervelend zeg. Herken het vroeg naar bed gaan wel. Heb zelf jaren geleden zon periode gehad dat ik om 19.00 al in bed lag. Maar dat was inderdaad omdat ik in een dip zat en veelste veel moest doen en woonde toen nog thuis. Opleiding, huishouden, ouders in scheiding, op me broertje en zusje letten.

Ik zelf zou er iets achter zoeken. Maar dat betekend niet dat dat in jou geval ook zo hoeft te zijn. Vind 21.00 wel erg vroeg ondanks dat hij 6.00 weer op moet. Wel lastig dat hij er voor de rest ook niet echt over wil praten of iets.

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

Bij mij gaan ook wel ergens in de verte alarmbellen rinkelen....

Of hij is echt doodmoe en heeft zijn slaap nodig,

Of hij doet in bed dingen die hij liever niet doet met jou erbij .... (mailen, chatten, smsen, etc)

geeeen ideeeeee hoe goed jullie relatie is hoor, maar je zou eens kunnen controleren of hij ECHT slaapt :D

14. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hij slaapt echt hoor! We hebben geen tv boven, met zijn gsm kan hij ook niet chatten of mailen...
    Hij is echt wel moe hoor! Hij heeft er ook al voor bij de dokter geweest.
    Maar ik denk dat hij zichzelf gewoon moe maakt door zo vroeg naar bed te gaan....
    Ik zoek er dus helemaal niets achter en ons relatie is heel goed. Maar zijn fitnes laat hij voor niets of niemand vallen..
    Ik hou er gewoon heel erg van om hem rond mij te hebben en te babbelen/knuffelen... De ene moment meer of de andere en als hij dan juist moe is en vroeg naar bed wil, tja dan erger ik mij daar serieus in!

15. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Oh heerlijk als je onzeker wilt worden dan moet je zulke berichten op zp plaatsen.
    Hier wordt direct uitgegaan van vreemdgaan, medisch van alles aan de hand etc.

Het kan ook gewoon zijn dat hij wel moe is. Hij vraagt veel van zijn lichaam door veel te fitnessen, werken, vrienden helpen.
    Niet iedereen heeft genoeg aan 8 uur slaap. In de tijd dat ik nog veel sportte had ik ook echt niet genoeg aan 8 uur.
    En sliep ik ook al snel 9 uur per nacht.

Ik zou gewoon eens met hem praten.
    En dan in de ik vorm en niet in de jij vorm.
    Jullie hebben volgens mij een prima relatie en heb je een top vent alleen sport hij erg graag.
    Hier een vent die tot 2 jaar terug enorm veel sportte 6 dagen minimaal in de week.
    Echter hebbeb hier meerdere gesprekken wel geholpen dat er thuis ook nog iemand zat te wachten...
    Duurde even voordat de knop om was. Het hielp vooral om dingen vooruit te plannen. Dus... over 3 weken gaan we op vrijdag avond samen weg. Dan kan hij alvast rekening houden met de trainings schema's dat hij vrijdags niet kan trainen.

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hier gaan we ook om 21:00 naar boven, man staat ook om 6 op.
    Dus kwa tijden vind ik er niets vreemds aan.

Wel erg jammer dat je het gevoel hebt zo eenzaam te zijn.
    Het enige wat je kunt doen is dit probleem toonbaar maken en te praten.

17. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Jij snapt me ;)
    Hij is inderdaag een fantastische vent en we zien elkaar enorm graag! En ik heb er helemaal geen probleem mee dat hij gaat fitnessen. Van mij part mag hij alle dagen gaan, het enige dat ik verlang is dat hij zich wat meer met mij bezig houd als hij thuiskomt. Of gewoon eens de zaterdag zijn fitnes laat vallen.
    Want nu ben ik nog thuis de zaterdag omdat ik nog in ouderschapsverlof ben, maar eens ik terug moet werken dan hebben we alleen de zondag samen...

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wat vervelend. Ik vind 21u wel vroeg hoor voor een 'gezonde' kerel. Ik ook vaak om 6u op (eerder zelfs) en ik ga ook niet voor 23u naar bed.

Maar mist hij jou dan niet? Jij mist een praatje/aandacht/knuffel logisch maar hij zou dat ook moeten missen als alles oké zit tussen jullie?
    En het is geven en nemen. Dus persoonlijk vind ik dat als hij beperkte energie heeft hij dat moet vervelen over alles wat belangrijk voor hem is, en dat is dus niet alleen sport..
    Ik zou er toch eens een serieus gesprek over aan gaan en uitspreken wat je zo mist nu.

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

toch is praten het enige wat helpt.

Dokter heeft hem ook getest op b12 en ijzer, gewoon voor de zekerheid?
    En hij eet genoeg? zeker bij fysiek zwaar werk en 3 x per week intensief sporten zal een behoorlijke onderhoud nodig hebben.
    Ik vermoed zo rond de 3500 kcal per dag minimaal .

Inderdaad aangeven dat jij je alleen voelt en een vast avond inplannen dat hij niet sport en dat jullie vroeg eten en dan wat samen gaan doen. dan zou hij nog steeds wat vroeger naar bed kunnen maar hebben jullie wel tijd samen en ik zou inderdaad die zaterdag vrij plannen of vervangen voor thuis sporten en dan max een uur/1,5 uur s ochtends of s avonds zodat jullie de rest van de dag samen hebben.

20. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Ach, om nou meteen een oordeel te vellen dat hij maar minder moet slapen... Ik functioneer op zich prima op 8 uur, maar 9 uur is nog fijner! De een heeft gewoon meer slaap nodig dan de ander.
    Jullie kleintje is nog jong, dus je leven staat op zijn kop, misschien kost dat hem ook gewoon energie.
    Ik zou denk ik vragen om één keer minder te fitnessen en daarnaast de zondag voor jullie gezin te reserveren.

Deel Deze Pagina