Is het ook daarom had ik het dus ook nog nooit genomen! Lees dat meer wel raar van werden. Voel me nog steeds licht in me hoofd en slap.
Dat gevoel wat jij omschrijft heb ik zelf altijd wel na een aanval. En dan het ergst bij een heftige. Ik zou lekker naar je HA gaan en een medicijn tegen migraine vragen (zoals bijv Imigran..wat iemand al zei)
Als dat echt zo was dan zou ik helemaal naar de klote zijn van binnen Misschien kan de 1 er beter tegen als de ander. Ik heb na 10 jaar nog nooit ergens last van gehad en mn maag, lever en nieren zijn nog pico bello in orde.
Nou dat is toch algemeen bekend he lijkt me? De kans op een hartinfarct stijgt ontzettend.. Hartvaten kunnen ervan naar de klote gaan, evenals je slokdarm en je darmen, maagzweren en bloedingen in je darmkanaal. Wrom denk je dat er zoveel dieren kapotgaan als diclofinac in het millieu terecht komt? Draaierigheid is ook 1 vd bijwerkingen van het middel. Er zijn zat medicijnen te verkrijgen die evengoed helpen als diclofinac maar waarvan de bijwerkingen 100 keer minder ernstig zijn. Diclofinac wordt vaak gewoon vorogeschreven omdat het lekker makkelijk is en bij iedereen werkt. En ja, de 1 kan er beter tegen dan de ander, en dit is niet als je het 1 keer gebruikt maar jaren achter elkaar, dan kunnen alle orgaanfuncties verminderen , je hoeft daar in eerste instantie niets van te merken, maar het richt wel degelijk schade aan. het staat zelfs in de bijsluiter onder langdurig gebruik. Alle dingen die ik noem staan gewoon in de bijsluiter. de bijwerking als je het net gebruikt is koppijn en duizeligheid. Weinig nut als je het gebruikt tegen koppijn
Ze komen in het milieu terecht door restanten in urine en ontlasting, door het doorspoelen van niet gebruikte geneesmiddelen en geneesmiddelen die over zijn of over datum, en via de farmaceutische industrie.
begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn mensen die niet zonder kunnen leven, maar het is gore rotzooi. Dat is algemeen bekend ook, dat weet iedereen. Zodra je het woord diclofinac zegt beginnen mensen al over, ooeh kijk je wel uit, voor je maag, darmen en nieren? Als je Crohn hebt mag je het ook in veel gevallen niet gebruiken, ook niet als je iets aan je nieren hebt. Dat is niet voor niets. Alle medicijnen zijn troep, dat sowieso. Alleen helaas kunnen veel mensen niet zonder. Maar vraag eens na of er ook andere medicijnen voor je zijn die dezelfde effecten hebben maar niet de nare bijwerkingen, die zijn er vaak wel alleen weten mensen dat veelal niet.
diclofinac is inderdaad echt troep. Ik gebruik het ook althans zelden... alleen als ik echt niet meer op of neer kan met me rugpijn komt gelukkig maar max 4x per jaar voor en dan helpt het wel maar had van de week ziekenhuis aan de telefoon, die vroegen als vraag wat voor medicijnen gebruik je en noemde inderdaad diclofinac wel eens nou toen was het gelijk oeehhhhh troep voor je maag! Zal inderdaad eens aan je huisarts voor wat anders vragen.
ik heb er maagbeschermers bij. Ik slik ze voor mn 2 hernia's. Maar nu willen we weer zwanger worden dus ga ik ermee stoppen zodra mn cyclus op gang komt. @devilschase, je laatste berichtje komt een stuk aardiger over dan de vorige Wou ik toch even zeggen
Haha volgens mij ben je daar goed in he Devil Ach medicijnen zijn altijd wel troep, ik heb die dyclofinac ook jaren geslikt, meerdere per dag, of ik ben er imuum van geworden of het heeft bij mij gewoon weinig tot geen effect. Tramadol slikte ik er ook bij en daar werd ik wel "high" van, maar gaf wel tijdelijk effect.En nu mag ik niks meer slikken voorlopig Ik zou het even met je HA bespreken, er zijn vast andere middelen voor. Succes Liefs, Savannah