Vanmiddag gingen we winkelen in een grote stad en we parkeerden de auto op een groot parkeerterrein bij het centrum. We waren al lekker twee uur aan het winkelen, toen ik ineens dacht: "Chips, we hebben helemaal geen parkeerkaartje gekocht!" Dus we liepen gauw de hele stad door, terug naar de auto, we wilden ook graag al onze tasjes kwijt met gekochte spullen, dus die konden we ook mooi vast in de auto stoppen. We waren bang om de auto aan te treffen met een 'geel briefje' onder de ruitenwisser.... Komen we uiteindelijk bij de auto: GEEN bekeuring. Dus we hadden al 2 uur gratis gewinkeld zonder parkeergeld te betalen. We hebben 2 euro in de parkeermeter gegooid en gingen weer verder met winkelen. Was dat ff een meevallertje! Hebben jullie ook weleens van die mazzeltjes?
Dat is mazzel hebben! Wij hebben het ook eens gehad dat we vergeten waren een kaartje te kopen. Toen we uitgewinkeld waren en terug liepen naar de auto liepen er ineens van die parkeerwachten rond. Gelukkig waren ze nog net niet bij onze auto en zijn we de bekeuring ontsprongen, maar we hadden geen minuut later moeten komen!
jep. Ik hou altijd een dikke 2-3 meter afstand bij een verkeerslicht op mn voorganger. Ik stond voor rechtsaf, naast me was gras. Ik keek in mn achteruitlijkspiegel en zag een audi keihard aankomen. Ik denk; die remt NOOIT op tijd. Ik ben weggedraaid en hard gas gegeven zo de berm in, 2 seconden later ramde die audi zich zo in mn voorganger. Als ik dichter op mn voorganger had gestaan had ikgeen kant opgekund.
jep, daarom hou ik altijd veel afstand, en in een file sta ik altijd rechts ken je uitwijken naar de vluchtstrook he.
heb je wel es een vrachtwagen met 50 km/u in een file zien knallen? van de 6 laatste autos vind je niks meer terug.
Nee gelukkig niet, maar ik geloof het graag... Tis wel een veilige tip. Afstand houden doe ik sowieso al expres, maar bij stilstaan nooit op die manier aan gedacht.
Doet me denken aan een mazzeltje dat wij ooit hadden...nou ja, mazzeltje.... zeg maar MAZZEL. We hadden net een nieuwe auto gekocht, en waren daarmee naar de Zwarte Markt in Beverwijk gereden. Hele middag daar rondgelopen...en op weg terug naar de auto zegt mijn vriend: waar is mijn autosleutel nou??? Die heeft dus de hele dag in het contact van de auto gezeten....met de deuren niet op slot uiteraard. Ze hadden er zo mee weg kunnen rijden Nja...dat vind ik dus wel een gevalletje 'mazzel'
hihi leuk om te lezen van de parkeerwachten, Ik MOEST laatst ff snel schoenen kopen en mijn vriend wacht ff bij de auto ik was serieus nog geen 5 min weg (wist welke schoenen ik zou halen haha) en toen stond de parkeerwacht al bij mijn vriend, en hij MOEST echt 50 cent in de parkeermeter gooien anders zou die een bon krijgen, terwijl ik al in de auto zat hij scheldend en vloeken naar de parkeer automaat lopen om er 50 cent in te gooien hahaha Niet een mazzel maar vond het wel ff leuk om te vertellen haha Wel 3 wkn geleden naar de dierentuin geweest met de kleine meid, vriend en 2 vrienden en ik bestelde 3 ijsjes en die jongen pakt de ijsjes en gaat gewoon verder met de besteling van mijn vriendin.... Dus 3 gratis ijsjes gehad
ging een keer met wat vrienden na een feestje ver van onze woonplaats... feestje duurde tot 6/7... wij waren om 4 uur moe en wilde na het station lopen waar de eerste trein pas om 8 uur zou komen...ik me al voor bereid op een lange tocht na het station en de bedoeling om te wachten in de kou op de eerste trein...lopen we het gebouw uit waar het feestje plaats vond, kwam er op dat moment net een taxi voorbij die niks te doen had, wij taxi aangehouden we waren om 5 uur al lekker thuis....dat was voor ons echt mazzel
ja dat ik 50 cent (voor de hele dag parkeren) in een meter gooide en dat ik 2 euro terug kreeg! Das altijd leuk!
Ik kocht van de week bij de prenatal 2 flesjes, een broekje en en truitje. Toen ik buiten was zag ik dat ze vergeten was het broekje aan te slaan. Normaal was ik terug gegaan maar ze was gewoon niet aan het opletten omdat ze met iemand anders stond te praten terwijl ze mij aan het helpen was. Dus had ik een broekje gratis
Zo waren wij op vakantie in Rhodos en toen we ergens wat hadden gegeten bij een lokaal restaurantje gaf ik 20 euro en kreeg ik er 50 terug. Maar daar heb ik het uiteraard wel gezegd. De mensen daar verdienen niet zoveel, maar moeten wel hard werken.
Ik ging een keer videobanden kopen (is lang geleden ) voor 104,95 en toen ik later m'n afschrift zag, zag ik dat ik maar 14,95 had gepind
Zo hadden wij al eens een kar vol boodschappen ter waarde van 50 euro ofzo, maar de cassière kwam uiteindelijk na scannen op een totaal van 11,95!! Dat was een goedkoop weekendje voor ons!
wij halen altijd grote aantallen frisdrank bij de liddl dit keer had ik ook ijsjes die ze eenmalige in het assortiment hadden dus had 13 pakken ijsjes en 12 flessen sinaas.. netjes gezegt maar mvr had het tedruk met haar andere colega , rijden we terug naar huis dus ik denk zal nog even snel het bonnetje na kijken en toen kwam ik er achter dat ze maar 1 fles sinaas had aangeslagen terwijl ik het netjes had gezegt en had laten zien.. jammer dan de sinaas heeft heerlijk gesmaakt zal het nooit expres doen zal het altijd netjes zeggen maar als ze niet opletten of het te durk hebben met andere colega's dan is het jammer voor hun en een mazzeltje voor mij
Wij zijn een keer in een pretparkwinkeltje geweest, ik betaalde met 10 euro en bedacht later dat ik liever even met 20 betaalde zodat ik dat gewisseld had naar kleiner, dus ik pak de 10 euro weer terug en wil de 20 weer neerleggen. Zegt de kassiere nee, ik heb die 10 euro al gepakt, ik zeg nog nee die pak ik net, maar zij zegt nee hoor die heb ik gepakt, nou oke dan prima hoor ook goed. Als zij het zo zeker weet moet ze het zelf maar weten. Dus kreeg mn wisselgeld terug van die 10 euro die zij niet in haar kassa gedaan heeft. Kreeg dus met het kopen van het souveniertje geld toe .