hoi hoi ik was vanmorgen mijn tanden aan het poetsen en voelde een beetje spul uit mijn neus lopen wil ik gaan snuiten heel mijn hand onder het bloed met dikke stukjes erin is dit nou echt een adertje die gesprongen is? gr marline
Hier ook supersnel bloedneuzen. Als ik het té warm heb, als ik me buk, als ik te fel snuit... allemaal redenen die lijden tot een bloedneus. Gyn heeft hetvolgende aangeraden: als je een bloedneus hebt, eerst heel goed snuiten en dan de adertjes op je neusbeentje gedurende 10 minuten toepitsen. Je kan ook altijd een koud washandje in je nek leggen of je polsen onder koud stromend water houden.
Had het in het begin heel erg. maar sinds ik de neusspray van baby en Kind van Daro gebruik (fysiologisch zout) heb ik er geen last meer van gehad.
Ik heb ook regelmatig wat bloed alsik mn neus snuit... had ik voor de zwangerschap geen last van.... Maar bloedneuzen kunnen zowieso geen kwaad hoor...
Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg. Ik kon er elke ochtend en avond op wachten, telkens als ik moest niezen dan kwam er een bloedneus. Heel vervelend maar het hoort erbij Zal mij eens benieuwen of ik het bij deze zwangerschap ook zo last van heb!