Nu zag ik gister nieuwsberichten over Duitsland, betreft overstromingen. Maar lees nu net dat ook in Nederland straten/gebieden blank staan. Onder gelopen supermarkten, straten, peinen etc. Hier regent het sinds 10min keihard, echt keihard, met onweer, tot die tijd het hele weekend droog geweest. Bij wie staat het echt blank????? Ben wel nieuwsgierig of er echt pekken zijn waar er met luchtbedden door de straten gevaren kan worden.
Hier wel heeeeeel veel regen en onweer geweest vandaag, maar onze voeten zijn nog altijd droog gelukkig !
Hier in het zuiden van zuid holland wel regen en goede wind maar geen overstroming of heftige buien. Maar wat niet is kan nog komen
In ieder geval niet in den haag.. Overdag gewoon grijs, .tijdens avond4daagse miezer...en nu wat best wel onweer met wat regen...
ik woon ook in Noord Holland aan de kust, en de regen wordt nu alweer minder. Maar als ik de nieuwsberichten moet geloven moeten er toch vol gelopen straten zijn in het Oosten. FOTO
Hier in Zaanstad ook flinke bui vanaf 20.45. Mijn partytent staat nog... al ben ik net wel naar buiten gerend voor een extra scheerlijn hahaha
Is dat nu? Jeetje Hier in de buurt van Rotterdam wel regen en onweer, maar het valt mee. Staat gelukkig niet blank.
Nu zijn die autootjes al wel weer uit het water en veel water is al weggepompt maar het regent nu alweer en straks komt er weer een hoop volgens t weerbericht