Didi: geen tegoedbon

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Medinilla

    Medinilla Actief lid

    20 mei 2016
    317
    32
    28
    Waarom dan niet je jurkje inruilen voor een jurkje uit de nieuwe collectie, dan betaal je bij. Je loopt de winkel uit en je gaat na 2 dagen terug en zegt dat je dit nieuwe jurkje toch terug brengt. ( of als je bijna klaar bent met winkelen )

    Werkt everytime ;)
     
  2. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik vind het een goede oplossing. Kan er toch nog iemand blij mee gemaakt worden. :)
    Koop op afstand is koop op afstand, ongeacht of er fysieke winkels zijn en of er uitverkoop is. Een winkel die dan extra voorwaarden hanteert kan flink in de problemen komen. Ofwel: je hebt dan gewoon bedenktijd.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Misschien verschilt het per filiaal. Ik kocht laatst afgeprijsde badkleding en kreeg te horen dat het niet geruild kon worden voor geld. Alleen voor een ander product, dus ook geen tegoedbon. Heb er toen maar vanaf gezien.
     
  4. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    In veel winkels krijg je dan alsnog een deel cadeaubon en een deel cash/op rekening terug omdat je t hebt gekocht met een cadeaubon. Op de manier hoe je t dan betaald hebt krijg je t ook terug.

    Werk zelf bij een Spaans modeketen en ik vind dit echt klant onvriendelijk zeg! Bij ons krijg je ipv 30 dagen 14 dagen bedenk tijd en krijg jij je geld terug op de manier hoe je betaald hebt.
    Lekker dan. Zit je met een jurk die je niet wilt. Ik dacht dat als je ontevreden met een product was of t voldoet niet aan de eisen dat je t terug kan brengen. Bij ons doen ze al moeilijk maar dit is belachelijk.

    Als t hun regels zijn so be it maar echt vriendelijk is het niet!
     
  5. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    denk dat het er ook een beetje aan ligt hoe graag de verkoopster met je mee wil werken en hoe goed ze op de hoogte zijn van de regels..

    bijv..
    ik had eens online speelgoed bij blokker besteld.
    toen ik het binnen had was het toch niet geschikt voor mijn dochter.
    op de bon stond dat ik kon retourneren in de winkel dus ik bracht het naar het plaatselijke filiaal.
    dan kreeg ik meteen mijn geld terug dus hoefde ik niet te wachten tot het retour verwerkt was..
    daar vertelden ze mij dat ze het niet aan konden nemen want dat filiaal had geen speelgoedafdeling.
    ik kon hoog of laag springen maar ze namen het niet aan en ik moest het maar per post of een ander filiaal zoeken om het terug te brengen..
    thuis heb ik het hoofdkantoor gebeld en daar zeiden ze dat ze het aan moesten nemen want er staat niet ergens een regeltje dat het perse bij een speelgoedblokker moest zijn.
    ze hebben toen het filiaal gebeld en 10 minuten later stond ik er weer en kreeg ik eindelijk mijn geld terug..
    kon amper een sorry vanaf.
     
  6. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ik denk dat t aan het product ligt. Badkleding mag je vaak niet terugbrengen.
     

Deel Deze Pagina