sperma onderzoek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey,
    even een vraagje. Morgen vroeg ga ik testen, maar als deze negatief is, gaan we verder in de mmm.
    Ik wil het sperma staal van mijn man deze week nog graag binnen brengen dan. Op de papieren die we gekregen hebben staat dat we seksuele onthouding in acht moeten nemen 3 tot 5 dagen voor de collectie. Vandaag hebben we nog seks gehad, wanneer mag het staal dan ten vroegste binnen? donderdag of vrijdag? Moeten er 3 dagen tussen zitten of hoe wordt dat geteld? Want we moeten het aantal dagen onthouding vermelden op de papieren.

groetjes

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou het vrijdag inleveren dan heb je zeker de 3 dgn onthouding. Succes in ieder geval.

gr vruchtje

3. Niet meer actief

En hoeveel dagen moet ik dan invullen?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    dan heb je 3 dagen onthouding gehad, dus 3 invullen. Althans je vriend natuurlijk :)

5. Niet meer actief

oké, bedankt. Ik wist niet of ik de dagen ertussen moest tellen of hoeveel dagen het verder is.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik tel vandaag dan niet mee omdat hij nog sex heeft gehad. Dan tel ik dinsdag als dag 1, donderdag als dag 2 enzovoorts. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

gr vruchtje

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij ons moesten we een afspraak maken met het ziekenhuis om de spermastaal in te leveren. Ze kunnen er volgens mij maar een aantal per dag onderzoeken. Dus check dat even, anders sta je er misschien voor niets.

8. Niet meer actief

Ik ben op het labo geweest om het potje op te halen, en ik moet gewoon een dag ervoor bellen dat we het binnen brengen.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

bij ons zat er 1,5 dag tussen.... maakte volgens de arts niets uit?

10. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hmmm... volgens onze huisarts 4/5 dagen... Maar die man vertrouw ik niet zo meer want hij kon ons verder ook weinig vertellen. Hou maar gewoon 3/4 dagen aan dan zit je zeker goed.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tussen de drie en vijf klinkt mij bekend in de oren hoor!
    Laat je weten hoe het was!
    Elmo

12. Niet meer actief

Ja, ik laat zeker weten hoe het was. Ik ben ondertussen ook ongesteld geworden, dus ik kan vrijdag ook bloed laten nemen.
    Ik hoop maar dat de uitslagen een beetje meevallen.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes!

Deel Deze Pagina