Hey, even een vraagje. Morgen vroeg ga ik testen, maar als deze negatief is, gaan we verder in de mmm. Ik wil het sperma staal van mijn man deze week nog graag binnen brengen dan. Op de papieren die we gekregen hebben staat dat we seksuele onthouding in acht moeten nemen 3 tot 5 dagen voor de collectie. Vandaag hebben we nog seks gehad, wanneer mag het staal dan ten vroegste binnen? donderdag of vrijdag? Moeten er 3 dagen tussen zitten of hoe wordt dat geteld? Want we moeten het aantal dagen onthouding vermelden op de papieren. groetjes
Ik zou het vrijdag inleveren dan heb je zeker de 3 dgn onthouding. Succes in ieder geval. gr vruchtje
Ik tel vandaag dan niet mee omdat hij nog sex heeft gehad. Dan tel ik dinsdag als dag 1, donderdag als dag 2 enzovoorts. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. gr vruchtje
Bij ons moesten we een afspraak maken met het ziekenhuis om de spermastaal in te leveren. Ze kunnen er volgens mij maar een aantal per dag onderzoeken. Dus check dat even, anders sta je er misschien voor niets.
Ik ben op het labo geweest om het potje op te halen, en ik moet gewoon een dag ervoor bellen dat we het binnen brengen.
Hmmm... volgens onze huisarts 4/5 dagen... Maar die man vertrouw ik niet zo meer want hij kon ons verder ook weinig vertellen. Hou maar gewoon 3/4 dagen aan dan zit je zeker goed.
Ja, ik laat zeker weten hoe het was. Ik ben ondertussen ook ongesteld geworden, dus ik kan vrijdag ook bloed laten nemen. Ik hoop maar dat de uitslagen een beetje meevallen.