Heeft iemand dit programma wel eens gezien? Komt 's avonds (weet even de tijd niet) op TLC. Gaat over meisjes/vrouwen die plots pijn in de buik hebben en dan plots gaan bevallen. Ze hebben niks gemerkt, zijn vaak nog ongesteld geweest en hebben geen tot weinig symptomen. Heel raar programma. Ik kan niet anders dan dat te geloven, zitten hele slimme vrouwen tussen. Maar ja blijf het toch heel erg raar vinden....
Ik vind het ook vreemd hoor. Heb het gisterenavond ook gezien. Vrouwen die hun kindjes nooit hebben voelen schoppen in hun buik. Ik kan me daar eigenlijk niks bij voorstellen. Zoiets voel je toch! Maargoed, misschien zijn het wel hele rustige kindjes, of heb ik gewoon een heel druk kindje in mijn buik
mja door een spastische darm voel ik ook allemaal bewegingen in mijn buik... als ik geen dikke buik zou krijgen en ongesteld zou blijven (en er ook niet mee bezig zou zijn) zou ik het dan ook niet merken zo 123 denk ik? maar wel raar verhaal idd...
In mijn omgeving 'ken' ik ook zo'n iemand: 15 jaar en ze dacht dat ze moest gaan Sonja Bakkeren... Toen bleek ze ineens aan het bevallen te zijn. Ze heeft nooit gedacht zwanger te zijn. Elke maand was ze ook ongesteld (dankzij de stopweek met de pil). Ik vind het bizar, maar het schijnt te kunnen.
Ik heb het ook wel eens gezien. Nu ik zelf hoogzwanger ben kan ik me er niets bij voorstellen. De eerste bewegingen van je kindje lijken inderdaad op darmbewegingen... Maar als je baby wat groter wordt en draait, dan is dat echt niet meer hetzelfde. Mijn hele buik beweegt gewoon op en neer! Als ik niet zou weten dat ik zwanger was zou ik denken dat ik bezeten was door een alien ofzo...
Ik heb het ook gezien inderdaad. Vaak zijn het dan allerlei omstandigheden waaraan bepaalde kwaaltjes worden toegewezen, en dan worden ze niet veel dikker en hebben ze het niet door. Heel apart inderdaad, maar kan dus blijkbaar toch. Al was er nu eentje die het twee keer achter elkaar mee maakte...dat vond ik wel erg vreemd!