Hallo ladies, Ben alweer eventjes bezig om zwanger te worden.. Zit nu weer in die beruchte 2 weken wachttijd na de eisprong.. Heb best veel geduld... maar heb vandaag ff een klein beetje een dipje. Hoop dat het dit keer is gelukt. Vandaag hoorde ik alweer over de zoveelste in mijn omgeving die zwanger is. Een vriendin van me is al bijna 6 maanden zwanger en een derde is net bevallen... ...zucht...wanneer gaat het bij mij nou eens goed komen?
Jij ook succes Bright! Hoop dat het voor ons beiden gaat lukken. Mijn vriend begint nu ook hoe langer hoe meer er naar uit te zien. Snap er af en toe ook niks van. In mijn omgeving ken ik heel wat stellen die er niet of nauwelijks moeite voor hoeven te doen. Ff 1 maandje klussen en voila... dat is dus bij ons wat minder snel geregeld. Jij moet nog 12 dagen geduld hebben zie ik
Ik moet ook nog een paar dagen wachten. Ik probeer tot zondag te wachten als ik voor die tijd nog niet ongi ben geworden. Blijf positief he meid.
Ik wou dat ik een normale cyclus had... moet al ruim 6 weken wachten tot mijn ei komt Hoe komen jullie die tijd door? hahaha.
Is dat bij jou altijd 6 weken of ben je nog niet zo lang geleden gestopt met de pil (of iets anders)?
pffffff ja inderdaad.. hier is het wachten ook begonnen jullie er ook al zon last van dat je ineens allemaal kwaaltjes gaat ontdekken,, haha.. het zullen de zenuwen wel zijn..
Ben 2 juni gestopt met de pil, maar vroeger, toen ik nog niet aan de pil zat, had ik ook cyclussen van 2 maanden... tis helaas niet veranderd, had het wel gehoopt. Ik krijg met 6 weken een ei, 8 weken mens. Maar ik heb nog steeds geen ei en zit nu precies op 6 weken
Dat heb ik inderdaad ook! Ik zit de hele tijd op te letten of ik geen typische verschijnselen heb, zoals gevoeligheid voor geuren of smaken, of pijn in mijn (.)(.) ofzo ... triest eigenlijk hahahaha ...gewoon afwachten maar...
Ben je al eens langs je huisarts geweest? Zou best kunnen dat er een middeltje is om de boel te reguleren. Overigens zijn er ook teunisbloemolie capsules verkrijgbaar bij de drogist die ervoor bedoelt zijn om een goede cyclus op gang te brengen. Kan goed zijn dat als je die probeert dat je cyclus dan korter wordt.. baat het niet...dan schaadt het niet zeg ik altijd maar
ja inderdaad, net zoals ze vaak zeggen dat je last van je borsten kunt krijgen nou heb nog nooit gehoopt dat ik gevoelige borsten zou krijgen maar het komt nu toch wel in de buurt dat ik het ga hopen
ja mooi is dat he? Doe mij maar 2 pijnlijke tetten, misselijkheid en krampen graag.. optioneel overgeven geen bewaar.. liefst aanhoudend! hahahahaha!
Als het deze ronde niet raak is, worden we doorverwezen om te kijken of ik uberhaubt een ei krijg. Zit al wel aan de etos pillen haha.
Hier ook iemand op het wachtbankje. De voorgaande rondes dacht ik telkens dat ik zwanger was tegen mijn NOD. Niet dus. Deze ronde ga ik er al helemaal van uit dat ik gewoon weer ongesteld word. De maandverband ligt al klaar. En ik ben in gedachten ook al weer bezig met "de volgende ronde". Misschien komt dat doordat wij al een tijdje bezig zijn dat me de moed een beetje in de schoenen begint te zakken. Ik heb verder nergens last van, dus dat versterkt mijn vermoeden dat ik een dezer dagen de rode vlag weer uit heb hangen. Durf nauwelijks meer naar de WC, bang dat ik weer bruinverlies spot (daar begint mijn ongi namelijk altijd mee). Bah, deze weken zijn NIET leuk. Zucht, als wij in februari 2009 nog niet zwanger zijn, mogen wij gelukkig weer terugkomen bij de gynaecoloog voor verdere onderzoeken. Maar ik hoop zo dat dat niet nodig is! Hoop zo dat WIJ nu eens aan de beurt zijn.... Iedereen die op het wachtbankje zit, veel succes. Hopelijk testen wij allemaal positief.
Bah, duurt me veel te lang dat wachten. Ga me van allerlei dingen inbeelden. Ben moe, maar dat komt omdat ik vroeg mijn bed uit moet. Ben wat misselijk, maar heb net snoepjes gegeten (beetje vroeg, maar ben snoepkont ) Denk last te krijgen van mijn borsten, maar dat heb ik altijd voor mijn ongi. Ik weet overal een goede verklaring voor dus, hihi. Gewoon omdat ik niet teleurgesteld wil zijn als ik weer ongi word. Terwijl ik dat toch wel ga zijn. Warrig allemaal he? Bah wachten is niks voor mij. Liefs
heb ik ook hoor wil ook geen teleurstellng dus hou ook steeds vol dat het niet gelukt is haha en toch komen er tranen tijden ongie dag en ik ook ongie ben. Maar ja nu weer 13 spannende dagen
ik sluit me helemaal aan. Wat duurt het wachten toch lang he. En iedere dag komt er zogenaamd een kwaaltje of steekje bij. Je maakt jezelf gewoon gek. Als ik aan het werk ben heb ik nergens last van maar dat niks en doen en wachten is niks voor mij. Laat het maar gauw weekend zijn! Succes iedereen met wachten!
Yep, ik ook op het wachtbankje...pff, die zenuwen worden steeds meer naarmate de NOD nadert..iedereen suc6! Hoop volgende week en die week daarop allemaal zwangerschapsbanners te zien staan